Dan posle: Direktor poznate domaće kompanije nam tvrdi - "Tražimo nove kolege"
"Prehrambena industrija je od vitalnog značaja za naciju jer obezbeđuje dostupnost hrane svima širom zemlje"
Dan posle je već počeo, a budućnost rada već se dešava u ovim trenucima. Mnogi svetski ekonomisti, ali i domaći, saglasni su da će korona promeniti način poslovanja kakav poznajemo.
Kažu, ovo je ono "jednom u 100 godina".
Šta posle krize, šta će preduzetnici da rade kada se završi vanredno stanje? Kako će funkcionisati biznis segment, kako mala, srednja i velika preduzeća?
Kako se pripremiti za period posle korone? O svojim načinima borbe i pripreme za period koji dolazi, strahovima, izazovima, ali i srećnim okolnostima, govoriće sagovornici Telegraf Biznisa iz svih ekonomskih oblasti. Vi nam vaše sugestije, iskustva i predloge šaljite na biznis@telergaf.rs
Aco Tomašević je direktor kompanije Neoplanta kaže da će oni i ubuduće da nastave za primenom preventivnih mera. Pitali smo ga kako je kompanija koju vodi "prošla" kroz ovaj period i šta očekuju u narednom periodu.
- Situacija u kojoj smo se našli je sve u poslovnom svetu stavila pred dva velika izazova, da sačuvamo zdravlje svojih zaposlenih i održimo poslovanje i obezbedimo stabilnost kompanija i primanja naših ljudi. Ponosan sam na svakog svog kolegu, jer smo zajedno u ovoj situaciji koja je za sve nova pokazali da smo pravi tim profesionalaca i odgovornih pojedinaca. Iako je vanredno stanje ukinuto, mi ćemo nastaviti sa primenom svih preventivnih mera i u narednom, dužem periodu.
Dezo barijere, obavezna zaštitna oprema, manji broj ljudi u prostoriji, način su poslovanja koji će i u buduće biti praksa i novo normalno stanje -
Kako ističe Tomašević, prehrambena industrija je od vitalnog značaja za naciju jer obezbeđuje dostupnost hrane svima širom zemlje.
- U svakoj situaciji dajemo svoj maksimum i na sve načine se trudimo da damo doprinos društvu. U proteklom periodu smo čak zapošljavali nove kolege, i dalje smo u tom procesu i želimo da sa novim radnim mestima dočekamo „dan posle“.
Kriza izazvana pandemijom koronavirusa donela je mnogo nepoznanica za globalnu ekonomiju, kompanije je podsetila na značaj empatije, inspirisala na brze promene i prilagođavanje i suočila sa pitanjem na koje još uvek niko nema odgovor – kakve će tačno biti posledice pandemije po svetski biznis i koliko dugo će se osećati, navodi on.
- Ono što već sada možemo da primetimo i na mikroplanu, jeste da su se navike potrošača promenile i verujemo da će takve i ostati još neko vreme.
U našem slučaju to konkretno znači da je porasla potražnja za gotovim, upakovanim proizvodima vertikalne linije, a da je kupovina na mesoreznicama na tzv. beloj liniji manja nego što je bila. Naše proizvodne i marketinške aktivnosti uskladićemo sa potrebama i željama potrošača, kako god da se one budu menjale, jer se trudimo da im u svim okolnostima budemo podrška.
Više vremena koje smo provodili u kući, usmereni na online sadržaje, ispratili smo pojačanjem aktivnosti na digitalnim kanalima komunikacije koji pružaju mnoštvo mogućnosti za zanimljive sadržaje, zabavne ali i one sa korisnim informacijama za pratioce -
(Telegraf Biznis)