Uspeh kompanije meren zadovoljstvom zaposlenih

Po sedmi put, Coca-Cola HBC Srbija objavila je Izveštaj o održivom poslovanju za 2019. godinu i upoznala javnost sa nizom inicijativa sprovedenih u tom periodu.

Foto: Goshke/Coca Cola

Sjajne poslovne odluke i odlični rezultati u domenu ulaganja u zajednicu, zaposlene, zaštitu životne sredine i inovacije na tržištu, pokazali su da kompanija, paralelno sa razvojem poslovanja, insistira i na razvoju lokalne zajednice u kojoj posluje već više od pola veka.

Coca-Cola HBC tim u Srbiji čini preko 1400 sjajnih ljudi, a ulaganje u njihov razvoj, jedan je od ključnih stubova održivog poslovanja. Verujući da uspeh kompanije zavisi od uspeha i zadovoljstva zaposlenih, Coca-Cola HBC Srbija sjajne poslovne rezultate postiže upravo negovanjem timskog duha i stalnim insistiranjem na podsticajnom i ravnopravnom radnom okruženju, gde se različitost poštuje i podržava. Takođe, činjenica da Coca-Cola tim čini 57% milenijalaca, 31% pripadnika generacije X i 8% zaposlenih generacije Z, predstavlja snažan osnov za mnoštvo novih ideja, energiju i kreativnost.

Samo u prethodnoj godini, zaposleni u Coca-Cola HBC Srbija, proveli su 17 000 sati u usavršavanju. Kreiranjem stalnih prilika za učenje u različitim oblastima biznisa, kompanija nastoji da ih ohrabri da budu autentični, otvorenog uma, smeli i fleksibilni, da rade na svojoj karijeri i razvoju veština. Istovremeno, omogućava im i slobodu da izbalansiraju svoj privatni i poslovni život, a najbolji primer za to je fleksibilno radno vreme, rad od kuće kao i niz drugih benefita koji pružaju priliku zaposlenima da se na svim poljima osećaju zadovoljno i uspešno.

Pozicioniranje na tržištu i liderska pozicija u velikoj meri zavise od stalnih inovacija i svežih ideja. Zato je za mnoge uspešne kompanije važno prepoznavanje i zadržavanje mladih talenata koji predstavljaju izvor nove snage i energije. Koliko je u tome uspešna Coca-Cola HBC Srbija, svedoči i činjenica da je petu godinu zaredom proglašena za najpoželjnijeg poslodavca, na osnovu istraživanju Youth Speak Survey, organizovanom u saradnji sa MASMI-jem i studentskom organizacijom AIESEC. Takođe, prema poslednjem istraživanju sprovedenom 2018.godine, drugi put za redom, Coca-Cola HBC Srbija prepoznata je i za najpoželjnijeg poslodavca prema istraživanju Infostuda, što pokazuje da se zalaganje kompanije zaista vrednuje i ceni.

Insistiranje na ulaganju u zaposlene, njihovu bezbednost i zadovoljstvo, pokazalo se opravdanim tokom poslednjih meseci i krize izazvane virusom Covid-19. Zahvaljujući izgrađenom poverenju i stalnoj komunikaciji sa zaposlenima, postojala je jaka svest o važnosti bezbednog ponašanja, kao i snažna međusobna briga među kolegama. Upravo je taj timski duh, visok stepen solidarnosti, profesionalnosti i odgovornosti, uticao da se kompanija sa izazovom suoči spremnija i snažnija.

U želji da potrošačima pruži samo najbolje, Coca-Cola HBC Srbija kontinuirano uvodi inovacije, ali i svojim inicijativama pokreće pozitivne promene u društvu. Preko pola veka, osvežava i podržava, poručujući da su za uspeh na tržištu potrebni kako ambiciozni planovi, tako i istrajan tim izgrađen na poverenju i poštovanju.

(Telegraf.rs/PR)