Kraj jedne ere: Više nećemo kupovati patike u prodavnicama Najkija

Najki je multinacionalna američka kompanija osnovana pre 56 godina u Oregonu

Prihodi kompanije su do krize iznosili više od 34 milijarde dolara / Foto: Pixabay

Svetski poznata kompanija Najki tokom korona krize je izvanredno profitirala od onlajn prodaje, nadoknadivši tako raniji pad prihoda, zabeležen u fizičkim prodavnicama.

Gigant je, naime, saopštio da je ostvario munjeviti rast digitalne prodaje - 82 odsto, u periodu od juna do avgusta ove godine, a prihodi su narasli na 10,6 milijardi dolara, zahvaljujući oporavku mnogih ključnih tržišta, uključujući kinesko.

Džon Donaho, glavni izvršni direktor Najkija, rekao je da bi prelazak na internet prodaju mogao da bude trajan. Prema njegovim rečima, "digitalno poslovanje je nova normalnost". Iskustvo je pokazalo da potrošači sve više preferiraju taj vid kupovine i retko se vraćaju starim navikama.

Najki beleži izvanrednu prodaju u Japanu, Kini, Južnoj Koreji, zatim u Velikoj Britaniji, dok primećuje pad u SAD. Akcije kompanije su porasle za više od 10% na trgovanju.

Video: Aston Martin DB5 više neće biti samo legendarni automobil: Stiže posebna serija viskija

(Telegraf Biznis)