Ovo je možda najbolja reklama na svetu trenutno: Proizvod poslali u kosmos, bukvalno
Kažu da će koštati kao jedan prosečan influenser
Globalna recesija, pokrenuta pandemijom koronavirusa, podstakla je brendove da postanu kreativniji u svom oglašavanju, jer potrošači smanjuju troškove.
Kozmetička i parfemska industrija troši značajno manje na tradicionalne oglase, dok traži nove načine da se probije.
Tako, kompanija Estee Lauder je istakla da je će biti "prvi brend lepote koji je otišao u svemir". Gigant će poslati sedstvo, da bi napravio reklamu svoje inovacije u nezi kože.
U pokušaju da se istakne u prepunom polju, kompanija će koristiti Međunarodnu svemirsku stanicu kao marketinški rekvizit. Tamo će zapravo biti mesto za reklamu novog proizvoda.
Na pitanje koliko će sve to koštati, kažu otprilike koliko i plaćanje influensera za nekoliko postova na Instagramu.
Međutim, mediji pišu da će američki kozmetički gigant potrošiti 128.000 dolara da NASA prebaci 10 bočica tog seruma za kožu do Međunarodne svemirske stanice. Astronauti će navodno fotografisati Estee Lauder u kontrolnom tornju kupole, koji ima panoramski pogled na kosmos.
Slike će se koristiti na društvenim mrežama, a kompanija planira da licitacijom proda jednu bocu u dobrotvorne svrhe kada se predmeti vrate na Zemlju na proleće.
(Telegraf Biznis)