Ako volite da jedete u Meku, ovo će vas oduševiti: "Drski, tanki, nežni i besramno ukusni"
Kupci vole nove proizvode, što prehrambena industrija i te kako shvata
Po prvi put u ovoj deceniji, lanac brze hrane dodaje novi sendvič u stalnu ponudu u svojih 14.400 američkih restorana 2. decembra.
Reč je o McRib, koji se prethodnih godina prodavao samo na nekim lokacijama.
Opisani kao „drski, tanki, nežni i besramno ukusni“, McRib sendviči se prvi put pojavio na menijima pre skoro 40 godina. Reč je o mesu bez kostiju, u lepinji, u boliku rebarca i u sosu za roštilj. Cena se razlikuje u zavisnosti od lokacije.
McDonald's vraća McRib jednom godišnje kao ograničenu ponudu. Sezonski artikli su važan marketinški alat za prehrambenu industriju, kaže Aleksandar Černjev, profesor marketinga.
- Kada imate ove ekskluzivne proizvode koji postoje kratki vremenski period, to ljudima daje razlog da dođu u radnju - rekao je ranije Černjev.
Na primer, kupci Starbaksa oduševljeni su začinima od bundeve i prazničnim crvenim šoljama.
Prodaja Mekdonaldsa raste od prolećnog kvartala kada je koronavirus počeo da se širi Sjedinjenim Državama. Prodaja u američkim prodavnicama skočila je za 4,6% u trećem kvartalu u poređenju sa istim periodom prošle godine.
McDonald's inače objavljuje rezultate o ovom kvartalu 9. novembra. Još nije poznato kada će ova novina stići na naše tržište, ali svakako je u planu širenje ponude na ceo svet.
(Telegraf Biznis)