Burgeri odlaze u istoriju, svet je poludeo za novim sendvičima i vodi se pravi rat u brzoj hrani
Novi učesnici na frontu u industriji brze hrane
Ratovi sa sendvičem sa prženom, hrskavom piletinom, koji je pokrenut 2019. godine, još uvek traje a moglo bi se reći i opet zahuktava.
Ove nedelje KFC, Mekdonalds i Snek, pa čak i lanac salata Svitgrin započeli su novu godinu sopstvenim lasniranjem hrskave smeše. Jeftini, ukusni i rastući u prodaji, sendviči sa prženom piletinom postaju atraktivna stavka menija za mnoge restorane brze hrane.
Amerikanci jedu više piletine i manje govedine u poslednjih nekoliko godina, što je trend koji je nedavno prihvatila industrija brze hrane, kaže Piter Saleh, izvršni direktor i analitičar koji pokriva restorane i distribuciju hrane.
- Ovo je trajna bitka - rekao je Saleh. "Segment piletine danas je malo popularniji među potrošačima. Svi pokušavaju da to iskoriste - Saleh je objasnio da je nagli porast novih sendviča i njihov marketing, rezultat pandemije koja je primorala kompanije da povuku oglase tokom proleća 2020. godine kada je virus prvi put počeo da se širi u Sjedinjenim Državama.
Lanci brze hrane masovno su počeli da predstavljaju svoje varijacije sendviča. A nekoliko novih opcija pržene piletine predstavljeno je upravo ove nedelje.
KFC
Lanac, verovatno originalna franšiza pržene piletine, poslednjih godina je je posustao, odnosno, nije baš imao nove ideje. Ove nedelje su konačno nadogradili svoju opciju sa piletinom, prigodno nazvanom „KFC Chicken Sandvich“, koja sadrži izuzetno hrskavi pileći file serviran na masti, kiseli krastavac i začinjen ili klasičan majonez. Košta 3,99 dolara ili 6,99 dolara u kombinaciji obroka sa pomfritom i pićem.
KFC je testirao sendvič prošle godine na Floridi pre nego što ga je ponudio širom zemlje.
Mek
McDonald's će pustiti ne jedan već tri nova sendviča. Nove ponude su hrskavi pileći sendvič, preliven kiselim krastavcima i poslužen na kolutu krompira; Začinjeni pileći sendvič sa sosom od bibera; i Deluks pileći sendvič, koji dolazi sa zelenom salatom, paradajzom i majonezom.
- Globalno, kategorija piletine gotovo je dvostruko veća od govedine - rekao je ranije jedan od šefova kompanije. „Brže raste i predstavlja značajnu priliku“, rekao je. "Razvijanje reputacije odlične piletine predstavlja jednu od naših najvećih težnji. Želimo da kupci odaberu McDonald's za piletinu."
Shake Shack
Luksuzni lanac je ove nedelje predstavio dve nove opcije: Fried Chick'n sendvič u korejskom stilu i Gochujang Chick'n, a oba fermentisanu crvenu čili pastu uobičajenu u korejskoj kuhinji. Novi sendvič kombinuje hrskava pileća prsa sa začinjeno-slatkim sosom, preprženim semenkama i belim kupusom od 7,19 dolara. Chick'n Bites se prave sa piletinom od belog mesa i serviraju sa sosom, dostupni su od šest komada po ceni od 5,19 dolara, a od 10 komada po ceni od 7,19 dolara.
Sweetgreen
To nije sendvič i nije prženo ... ali je hrskavo i uključuje piletinu.
Poularni lanac salata predstavio je „protivotrov“ da bi se borio sa konkurentima opterećenim ugljenim hidratima. Posuda sa hrskavom pilećom salatom kombinuje piletinu sa žara, dve vrste zelene salate, šargarepu i paradajz... Ima i dodatak u obliku ukusnog pirinča. Salata košta oko 14 dolara.
(Telegraf Biznis)