Reklama za vegane koja se u ovoj zemlji emituje u gorućem TV bloku. Da li će vas odvratiti od mesa?
Zanimljivo je i to da velike prehrambene kompanije prate ove trendove i želje potrošača, te menjaju svoje ponude, izbacujući više veganskih proizvoda
Reklama koja podržava vegane i njihov stil života emituje se na televiziji u tzv. prime time terminu, odnosno sredinom večeri, kada većina britanskih porodica provodi vreme uz TV.
Izazvala je razne komentare na mrežama, posebno na Instagramu, gde se šeruje video reklame, u kojem momak i devojka kupuju meso u marketu. Traže isključivo sveže meso, što svežije, a onda im mesar donosi živo jagnje.
"Samo zato što ne možete da vidite žrtvino lice, ne znači da nije bilo žrtva. Hajde da istaknemo saosećanje i ljubav prema svim živim bićima, a ne samo prema onima koji izgledaju kao mi", govori glas žene na kraju reklame.
Ipak, čini se da je reklama pomalo agresivna, mada je izazvala podršku od ljudi s mreže, pa je jedan od komentara bio: "Ovo nam treba u SAD".
Inače, kako smo pisali prošle godine, vegansko tržište je na polju hrane jedno od najbrže rastućih. Vegani žive rigoroznijim stilom života od vegeterijanaca, budući da ne konzumiraju nijedan proizvod životinjskog porekla.
Zagovornici ove ideje bi vam rekli da nije reč o trendu, već o rastućim klimatskim promenama koje utiču na kvalitet života ljudi, a koje su usko vezane za našu ishranu.
Naime, ranije se nije toliko govorilo o veganskom režimu jer je planeta bila u boljem stanju, a sada prognoze govore da bi do 2050. moglo biti spaseno osam miliona ljudskih života, ako bi svet počeo da odbacuje meso i ostale životinjske produkte.
Kako komentarišete pomenutu reklamu?
(Telegraf Biznis)