Nove pozicije i razvoj ljudi kao strateško opredeljenje: Kompanija u Srbiji ima novi menadžment

Predstavili novi menaždment kompanije i unapređenja u sistemu

Foto: Shutterstock

Delez Srbija, koji posluje na tržištu maloprodaje, kao važan deo strateškog pravca ubraja i razvoj ljudi, kao i vrednovanje njihovog nemerljivog doprinosa koji oni ostvaruju u održivo uspešnom modelu poslovanja.

- Čvrsto verujem da iza svake uspešne kompanije koja dugoročno postiže dobre rezultate uvek stoji jak tim. Vrednovanje doprinosa zaposlenih i njihov razvoj deo su strateškog modela kompanije Delez Srbija - istakao je Jan-Vilem Dokhejr, generalni direktor kompanije Delez Srbija.

Od 1. aprila 2021. godine komercijalni tim, sa pozicije potpredsednika sektora predvodiće Miloš Jauković, član Izvršnog odbora kompanije. Miloš je u kompaniji 14 godina, a kao član Izvšnog odbora prethodne tri godine predvodio je najveći tim u kompaniji - sektor za operacije i lanac snabdevanja.

Poseduje dugogodišnje iskustvo u industrijama maloprodaje i hrane, a njegovu poslovnu karijeru obeležili su uspešno vođeni projekti iz različitih oblasti, od prodaje, logistike, lanca snabdevanja, kvaliteta i integriteta proizvoda, do operacija i upravljanja ljudima. U okviru komercijalnog sektora Miloš će voditi timove

kategori menadžmenta, privatne robne marke, trading-a, formata i operativnog marketinga.

Miloš će poziciju potpredsednika komercijalnog sektora naslediti od Vima Marisa, koji će nastaviti da gradi internacionalnu karijeru u okviru Ahold Delez Grupe.

U radu Izvršnog odbora, kao deo komercijalnog tima, od 1.aprila učestvovaće i Gorica Jovović i Srđan Starčević.

Gorica je deo tima sedam godina tokom kojih je vodila strateške projekte na lokalnom i međunarodnom nivou. Kao direktor tima za prehranu u okviru kategori menadžmenta bila je odgovorna za uspešnu implementaciju strategije kategorije, njen razvoj i unapređenja. Ona će učestvovati u radu Izvšnog odbora kao trading i format direktor i zajedno sa timom će biti odgovorna za strategiju cena, promocija, asortimana i razvoja formata u okviru kompanije.

Sa značajnim doprinosom koji je poslednjih deset godina pružao razvoju brojnih komercijalnih odeljenja u okviru kompanije, Srđan Starčević će sa novom pozicijom direktora kategori menaždmenta za prehranu i neprehranu biti predstavnik ovog sektora i snažna podrška radu Izvršnog odbora. Srđan ima više od 15 godina bogatu karijeru u industriji maloprodaje u okviru koje je predvodio regionalne timove, razvijao strateške biznis projekte, a bio je i direktno odgovoran za razvoj i poslovne rezultate najvažnijih prehrambenih kategorija.

Od 01. aprila će kompanija dobiti novog člana Izvšnog odbora i potpredsednika operacija i lanca snabevanja, Dejana Virijevića. Na poziciju lidera sektora, Dejan dolazi kao direktor logistike i lanca snabdevanja.  Dejan je u kompaniji 18 godina u okviru kojih je vodio različite projekte i timove, uz stalni profesionalni razvoj i edukaciju na brojnim medjunarodnim školama menadžmenta i biznisa

Video: Znate li šta zapravo znače datumi na namirnicama?

(Telegraf Biznis)