Jedna od 20 osoba napusti restoran bez plaćanja - mrzi ih da čekaju: A vi?
U zasebnoj anketi, sprovedenoj na 300 vlasnika restorana, takođe je utvrđeno da se 67 odsto zalaže za "nevidljivi račun", kako bi se poboljšalo zadovoljstvo kupaca
Prema studiji, jedan od 20 posetilaca restorana izašao je iz objekta bez plaćanja. Istraživanje je otkrilo da su određeni posetioci "preskočili" da plate račun, jer im je bilo "muka od čekanja konobara".
I dodatnih 25 procenata je priznalo da bi razmislili o tome da pobegnu iz restorana, ako bi morali da čekaju previše na donošenje računa i naplaćivanje usluge. To "duže" je sve preko 30 minuta.
Anketa je uključila 2.000 odraslih koji jedu u restoranima, a utvrđeno je da račun obično čekaju devet minuta i 57 sekundi od trenutka kada ga zatraže. Stoga je kompanija "Barclaycard" testirala uslugu Dine & Dash u lancu "Prezzo", koja omogućava posetiocima da odmah sami plate i napuste restoran.
Drugim rečima, zaobilazi se tradicionalni postupak plaćanja računa. Generalni direktor kompanije kaže da je "jelo nešto čemu se svi radujemo, ali da čekanje na račun postaje sve veća frustracija". Ovo je, kako kaže, inovativno rešenje koje uklanja sve prepreke za uživanje u obroku.
Takođe se pokazalo da 36 posto učesnika ankete smatra da je čekanje računa jedan od "najiritantnijih faktora" kada je reč o obedovanju van kuće. Osim toga, 38 procenata bi želelo da restorani preuzimaju automatsko plaćanje putem aplikacije, kako bi se izbeglo plaćanje gotovinom ili karticom - slično kao princip Ubera.
Zapravo, 55 odsto misli da će doći vreme kada više nećemo dobijati fizički račun. U zasebnoj anketi, sprovedenoj na 300 vlasnika restorana, takođe je utvrđeno da se 67 odsto zalaže za "nevidljivi račun", kako bi se poboljšalo zadovoljstvo kupaca.
(Telegraf Biznis)