Otvoren put Telenoru da postane novi kablovski operator u Srbiji
Komisija za zaštitu konkurencije odobrila ugovore
Kompanija Telenor Srbija dobila je zvanično odobrenje za ulazak na tržište distribucije TV sadržaja i fiksnog širokopojasnog interneta. Komisija za zaštitu konkurencije je, nakon sveobuhvatne pravne i ekonomske analize Ugovora o pravu korišćenja optičkih vlakana i Ugovora o pružanju Ethernet Bitstream usluga koje je kompanija potpisala sa Telekomom Srbije, donela pozitivnu odluku u pogledu zahteva za izuzeće restriktivnih sporazuma od zabrane. Takva odluka potvrđuje da ulazak Telenora na tržište distribucije medijskih sadržaja i fiksnog širokopojasnog interneta podržava dalji razvoj konkurentnosti u tom segmentu tržišta.
- Drago nam je što je Komisija za zaštitu konkurencije donela pozitivnu odluku i sada ćemo se fokusirati na kreiranje inovativne i atraktivne ponude koju ćemo lansirati do kraja godine. Želimo da se i u ovom segmentu izdvojimo kvalitetom, kao što smo i u mobilnim uslugama. Srpsko tržište je spremno za novog kablovskog operatora - kaže Majk Mišel, generalni direktor Telenora u Srbiji.
Telenor ulazi na tržište distribucije medijskih sadržaja samostalno, poštujući pravila fer tržišne utakmice sa ostalim ponuđačima sadržaja, uključujući SBB i Telekom. Kao jedan od najvećih stranih investitora u Srbiji od 2006, Telenor Srbija planira da uloži gotovo 300 miliona evra u narednih pet godina, što je potvrda dugoročne posvećenosti kompanije razvoju srpskog tržišta telekomunikacija.
Tokom razvoja ove oblasti poslovanja, Telenor će zaposliti nove kadrove i primeniti najbolja iskustva i prakse iz PPF grupe, kako bi korisnicima donela unapređeno iskustvo u oblastima brzine i kvaliteta usluge, izbora kanala, lakoće korišćenja i kvaliteta podrške korisnicima. Trenutno su u toku pripreme i finalni pregovori sa kreatorima medijskog sadržaja.
- Telenor još uvek nije dobio prava i dozvolu za distribuciju sadržaja koje proizvodi ili čijim pravima raspolaže United Grupa, kao što su N1, Nova S, Sport klub i drugi, ukupno 22 kanala. Žao nam je što je United Grupa donela takvu odluku, i ostajemo otvoreni za dalje pregovore o distribuciji kanala, uvereni da će prepoznati značaj te saradnje za sve - građane Srbije, kompanije koje posluju u istom segmentu i društvo u celini - naglašava Mišel.
(Telegraf.rs/PR)