Meštani bojkotuju Adidas, on zabeležio skok prodaje 150 odsto
Kompanija je prijavila neto prihod od 502 miliona evra za prvi kvartal ove godine
Adidas je povećao prodaju u Kini za više od 150% uprkos lokalnom bojkotu od strane potrošača u toj zemlji.
Nemački prodavac sportske odeće očekuje da i da će ove godine u narednim kvartalima prodaja porasti značajno.
- Ovo ubrzanje postaći će čitav niz inovativnih izdanja proizvoda - rekao je Adidas.
Očekuje da će veliki sportski događaji, poput UEFA Euro i Copa America, takođe podržati posao.
Kompanija je prijavila neto prihod od 502 miliona evra za prvi kvartal ove godine, u odnosu na 26 miliona evra u 2020. Prodaja u kompaniji porasla je 27% tokom tog perioda.
Bojkot Kine
Kompanija je saopštila da je prodaja u Kini porasla za 156% tokom prva tri meseca godine. Ovo dolazi uprkos bojkotu od strane nekih kontinentalnih kineskih potrošača međunarodnih brendova koji su se zauzeli protiv tretmana jedne od kineskih etničkih manjina u regionu Sinđang, gde se nalaze mnoge plantaže pamuka.
Kompanije koje proizvode i prodaju sportsku opremu među kojima i Adidas, tako su poslednja su "žrtva" reakcije kineskih vlasti koje žele da spreče strane brendove da kaljaju ime Kine u vezi sa navodnim prisilnim radom Ujgura u proizvodnji pamuka u Sinđangu. Oko tog pitanja lome se koplja između Kine i Zapada, a sada su korisnici interneta iz Kine pronašli ranije izjave predstavnika kompanije o situaciji u Sinđangu.
I Najki i Adidas imali su brz rast poslovanja u Kini, a saopštili su da ne nabavljaju proizvode iz regiona Sinđang
- Uprkos tenzijama i dalje možemo da rastemo u Kini - kaže izvršni direktor Adidasa.
(Telegraf Biznis)