Meštani bojkotuju Adidas, on zabeležio skok prodaje 150 odsto

Kompanija je prijavila neto prihod od 502 miliona evra za prvi kvartal ove godine

Foto: Tanjug/AP

Adidas je povećao prodaju u Kini za više od 150% uprkos lokalnom bojkotu od strane potrošača u toj zemlji.

Nemački prodavac sportske odeće očekuje da i da će ove godine u narednim kvartalima prodaja porasti značajno.

Ovo ubrzanje postaći će čitav niz inovativnih izdanja proizvoda - rekao je Adidas.

Očekuje da će veliki sportski događaji, poput UEFA Euro i Copa America, takođe podržati posao.

Kompanija je prijavila neto prihod od 502 miliona evra za prvi kvartal ove godine, u odnosu na 26 miliona evra u 2020. Prodaja u kompaniji porasla je 27% tokom tog perioda.

Bojkot Kine

Kompanija je saopštila da je prodaja u Kini porasla za 156% tokom prva tri meseca godine. Ovo dolazi uprkos bojkotu od strane nekih kontinentalnih kineskih potrošača međunarodnih brendova koji su se zauzeli protiv tretmana jedne od kineskih etničkih manjina u regionu Sinđang, gde se nalaze mnoge plantaže pamuka.

Kompanije koje proizvode i prodaju sportsku opremu među kojima i Adidas, tako su poslednja su "žrtva" reakcije kineskih vlasti koje žele da spreče strane brendove da kaljaju ime Kine u vezi sa navodnim prisilnim radom Ujgura u proizvodnji pamuka u Sinđangu. Oko tog pitanja lome se koplja između Kine i Zapada, a sada su korisnici interneta iz Kine pronašli ranije izjave predstavnika kompanije o situaciji u Sinđangu.

I Najki i Adidas imali su brz rast poslovanja u Kini, a saopštili su da ne nabavljaju proizvode iz regiona Sinđang

- Uprkos tenzijama i dalje možemo da rastemo u Kini - kaže izvršni direktor Adidasa.

Video: Najskuplje patike ikada: Par Kanje Vestovih forsica po početnoj ceni od 1 milion dolara

(Telegraf Biznis)