"Ono što spremamo veće je i od Bugatija": Mate Rimac sada je čelnik tri kompanije

Bugati je poslednje tri godine profitabilan i smatramo da našim načinom poslovanja možemo dalje razvijati kompaniju, istakao je mladi preduzetnik

Foto: Profimedia/DENIS LOVROVIC/AFP, Rimac Automobili

Ne samo regionom već i svetom pre nekoliko dana je odjeknula vest da je hrvatski startap Rimac Automobili, koji je vremenom postao ozbiljna kompanija, postao većinski vlasnik luksuznog brenda Bugati.

Osnivač i budući čelnik nove kompanije Bugati Rimac, Mate Rimac (33), oglasio se tim povodom i rekao za RTL: "Smatramo da smo na početku našeg puta. Imamo velike planove. Pre mesec dana smo predstavili Neveru, sad imamo Bugati, a znam stvari koje će se desiti u budućnosti i koje će biti veće od Bugatija", istakao je.

Dalje je govorio i o najavljenim robotaksi vozilima, koja bi trebalo da se, za početak, nađu na ulicama Zagreba. Kako kaže, ta vrsta automobila biće "veća vest od Nevere i Bugatija". Rimac je dodao da će "početkom sledeće godine to i pokazati".

- To će biti nešto za ceo svet, što se pravi u Hrvatskoj. Robotaksi će se prvo proizvoditi u Svetoj Nedelji, a ideja je da se proizvodi u celom svetu - najavio je mladi preduzetnik.

Podsećamo, osim firme Rimac Automobili i Rimac Bugati, mladi Hrvat upravljaće i kompanijom Project 3 Mobility, koja je osnovana samo za potrebe robotaksi vozila.

Na pitanje "Kako misli da bude čelnik tri kompanije", odgovara:

- Dan postaje kraći. Stres raste, mi sada imamo više od 1.000 zaposlenih, a imamo i odgovornost za brend kao što je Bugati. Već godinu dana radimo na novom modelu Bugatija koji će biti čudo - istakao je i naveo da će se 200 Bugatijevih inženjera iz Nemačke preseliti u Hrvatsku.

Bugati je poslednje tri godine profitabilan i smatramo da našim načinom poslovanja možemo dalje razvijati kompaniju. Mi radimo drugačije od VW-a, ceo automobil razvijamo interno i zato će i troškovi biti manji. Takvim pristupom i našom tehnologijom možemo uspeti, cilj je da firma bude profitabilna - kaže Mate Rimac.

Ne krije da je u proteklom periodu posao sa Poršeom, Nemačkom i sindikatima "bio komplikovan", i dodaje da prodaja firme nikada nije bila opcija. Vezano za državne podsticaje, kaže da su Rimac Automobili uplatili 20 miliona evra u hrvatski budžet, te da ne može da veruje kako neko misli da je to loše za državu.

- Uplatili smo 20 miliona evra, a dobili dva. Što se tiče fonda za oporavak, pitajte naše ministre kakve oni projekte imaju? Osim železnice - zaključio je Mate Rimac.

Video: E-građanin će moći sve da završi mobilnim telefonom

(Telegraf Biznis)