Šta donosi novi koncept 24/7 Akademija? "Bitno je iskustvo, ovo je više od konzumacije"
Kreirana je ponuda za uživanje u proizvodima u svakoj prilici, 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji.
Kompanija Coca-Cola HBC Srbija otvorila je 24/7 Akademiju, jedinstvenu zonu za sticanje sofisticiranih znanja i veština ljudi iz HoReCa sektora i prostor koji će poslovnim partnerima, kupcima i zaposlenima u kompaniji postati, možda, novo omiljeno mesto za razmenu, sticanje i realizaciju inovativnih ideja.
Gosti i predstavnici medija imali su priliku da uživaju u vrhunskim koktelima, kao što je koktel sa kafom, zatim u šejkovima i specijalitetima od kafe.
Zabavno osmišljen program nam je predočio snagu i inspirativnost brendova Coca-Cola HBC porodice, koji čine jedinstveni 24/7 portfolio.
24/7 Akademija je kreirana sa ciljem da se iskaže snaga i sinergija proizvodnog portfolija, ali i ambicija da jedna multinacionalna kompanija, zajedno sa svojim partnerima i kupcima, ostvari svoj glavni cilj, a to je da ponudi potrošačima nešto više od konzumacije.
Ovakav vid spajanja lepog i korisnog je dobar primer kako se mogu ojačati trend i novi koncept - bazirani na iskustvu, prilagođeni novom načinu života i usklađeni sa potrebama.
Coca-Cola HBC je kreirala ponudu za uživanje u njenim proizvodima u svakoj prilici, 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji.
"Kompanija Coca-Cola HBC Srbija je mesecima predano radila na ostvarenju vizije i kreiranju ovog sofisticiranog prostora, sa ciljem da u HoReCa sektoru budemo još kompetitivniji i da svim svojim partnerima, prijateljima i poslovnim saradnicima pružimo nešto potpuno novo: mesto koje će svima nama služiti kao inspiracija za sveže ideje i obogaćivanje iskustva. Kao lider na tržištu, smatramo da je naša obaveza da kontinuirano nudimo najbolju praksu i da neprekidno unosimo inovacije u ugostiteljski sektor, a 24/7 Akademija je pravo mesto za to", rekao je Svetoslav Atanasov, generalni direktor kompanije Coca-Cola HBC Srbija, i dodao:
"Zamišljena kao zona koja ideje pretvara u dela i koja inspiriše na kreiranje novih rešenja, verujemo da će nas učiniti još boljim partnerom HoReCa zajednici, te da ćemo zajedno iznedriti brojne, inovativne aktivacije na radost svih naših potrošača."
Akvizicijom jednog od najvećih konditora, kompanije Bambi, Coca-Cola HBC Srbija dodatno je osnažila svoj portfolio, nudeći potrošačima priliku za konzumaciju 24/7 i otvarajući nove poslovne prilike. Već 2020, u godini prepunoj poslovih zaokreta i izazova, deo Coca-Cola HBC porodice postala je i svetski poznata Costa kafa, a od nedavno je u portfoliju i Cafee Vergnano, brend poznat po superiornosti kada je u pitanju espreso kafa u zrnu.
Tokom protekle dve godine sprovedeno je više od 20 inovacija: od novih ukusa, različitih rešenja za konzumaciju kod kuće, pa sve do plasiranja inovativne ambalaže, poput održive tetrapak ambalaže Next sokova koja je 82% biljnog porekla.
(Telegraf Biznis)