Najbolji na okupu - šestdeset drugi put

Dodeljena UEPS-ova priznanja za 2021.

Foto: Ivana Todorović

U veseloj, opuštenoj letnjoj atmosferi u sali Dorćol Platz-a pod geslom "Gledamo širu sliku" sa mnogo dobre energije uručene su nagrade najboljima u tržišnim komunikacijama za 2021. godinu koje su punih šest meseci čekale da dođu u ruke svojih vlasnika.

Tako je UEPS posle prošlogodišnjeg probijanja leda u organizaciji događaja, sputanih koronom, i ove godine izabrao letnji termin za dodelu tradicionalnih UEPS priznanja. Odavno se nije okupio toliki broj ljudi čije su ukrštene energije dale nesvakidašnji pečat ovom događaju i potvrdile važnost misije koju Udruženje za tržišne komunikacije Srbije već 62 godine ostvaruje kroz najrazličitije forme.

Voditeljka Una Senić šarmantno je provela dobitnike i goste kroz program, a svi učesnici su nepodeljeni u čestitkama UEPS-u na organizaciji događaja.

Da se podsetimo ključnih priznanja:

UEPS-ov Grand Prix-a za 2021. godinu dobio je projekat Jednakost dolazi iz kuće, agencije Communis, rađen za klijenta Plazma, Koncern Bambi A. D

Agencija godine je Leo Burnett, a oglašivač godine A1 Srbija

Spisak svih nagrađenih može se videti su na linku.

Video zapis sa dodele može se videti ovde.

Foto: Ivana Todorović
Foto: Ivana Todorović

UEPS panel – marketinške strategije za krizne periode

Svečanoj dodeli prethodio je panel na temu Uticaj krize na poslovanje u kreativnoj industriji u kom su učestvovali Lea Stanković, moderator, Executive Director u agenciji Communis, dr Tamara Vlastelica, vanredni profesor na Katedri za marketing, menadžment i odnose s javnošću na Fakultetu organizacionih nauka, Zoran Golub, direktor marketinga Grand kafe, Svetlana Bunčić, direktorka odeljenja identiteta i komunikacija i članica menadžment tima UniCredit Banke, dr Nataša Krstić sa Fakulteta za medije i komunikaciju i Jovan Vujović, Group Account Manager iz agencije Direct Media. Neka od pokrenutih pitanja su između ostalih:

  • Koliko smo poslovno, kadrovski, finansijski i tehnički opremljeni da odgovorimo na izazove krize?
  • Da li su krize možda "pravo" vreme za inoviranje?
  • Kako pozicionirati svoje brendove u godinama krize?
  • Šta menjati u marketinškoj strategiji u kriznim vremenima?
  • Kako privući pažnju u poplavi informacija i reklamnog sadržaja?
  • Zašto su ponekad zvanični statistički podaci opasna zamka?
  • Da li fakulteti, pripremaju marketinške kadrove za rad u kriznom okruženju?

Na panelu su pokrenute važne teme i podeljena dragocena iskustva sa kojima se industrija suočila u godinama krize, osvetljena iz ugla agencija, oglašivača ali i akademske zajednice. Svaka od teza iz ove diskusije može biti tema nekog budućeg zasebnog panela kroz koji će se tražiti optimalni modeli poslovanja u krizi koja prerasta u trajno ili bar dugoročno stanje – zaključak je učesnika panela.

Video zapis sa panela možete pogledati ovde.

(Telegraf.rs/PR)