Provirili smo u rusku verziju Mekdonaldsa: Ovako sada izgleda pomfrit i burger, cene drugačije
Korigovane su i cene
Prvih 15 restorana bivšeg lanca "Mekdonalds" ponovo je otvoreno u Moskvi i Moskovskoj oblasti pod novim imenom "Ukusno i tačka".
Kako je najavljeno, u Rusiji će biti otvoreno još 50 restorana, a do kraja juna oko 200.
Mi smo imali prilike da zavirimo u jedan od restorana, a na našim fotografijama možete da se uverite kako tačno sada izgleda poznati lanac .
Prvi utisak je da je zaista drugačije, i to ne samo zbog novih boja, već i samih pakovanja, izgleda i serviranja hrane... Ono što je ostalo iz najava iz prethodnih perioda a ostvarilo se, jeste i da su cene malo korigovane pa su pojedini obroci jeftiniji.
Primećujemo i da na pakovanju nije utisnut logo, ni stari, ni novi, dok domirina zelena boja u samom restoranu. Meni, nazivi i sve što ima ispis je napisano na ruskom jeziku.
"Nije mi isto. Radujem se što opet mogu da jedem ovu hranu, jer je volim, ali drugačije je. Možda je to samo subjektivni osećaj", kaže nam B.M. (38).
On je sa decom bio na ručku i dodaje da su dečaci primetili promenu. "Tražili su "stari" sladoled, to dosta govori", kaže nam on dok ističe da mu je ukus pomdrita koji najčešće uzima, jednostavno drugačiji.
Zasad, posetiocima "Ukusno i tačka" neće biti dostupan potpun meni a iz uprave su to objasnili logističkim poteškoćama, kao i činjenicom da se restorani otvaraju u rekordnom roku.
Neke poznate stavke neće biti u novom meniju poput - "Big mek" i "Mekfluri".
"To je zato što ova imena, ovi brendovi, njihov izgled i tehnologija proizvodnje imaju direktnu vezu sa brendom ''Mekdonaldsa''. Ali želim da obećam da ćemo u vrlo bliskoj budućnosti imati dostojne zamene za ove proizvode, za koje sam siguran, naši potrošači ceniti i voleti", rekao je ranije izvršni direktor.
Pored toga, dodao je, potrebna je promena pakovanja nekih proizvoda.
Da li se vama dopada novi logo umesto starog? Pišite nam u komentarima.
(Telegraf Biznis)