Kraj jedne ere: Guberinić se retrospektivom u ciframa oprostio od firme, CarGo će raditi kod novog vlasnika
Firma nastavlja svoj život, ali kod drugog vlasnika
Vuk Guberinić, dosadašnji direktor kompanije CarGo posle sedam i po godina, više nije na toj funkciji, potvrđeno je za Telegraf Biznis.
Guberinić je povrdio i da je ovo kraj jedne ere, odnosno, da je aplikacija CarGo prodata. Kako saznajemo, kompanija će nastavati da posluje ali ne pod ovim imenom.
Guberinić, koji je često bio u žiži i zbog rasprava sa taksi udruženjima oko načina poslovanja, objavio je post na svom Fejsbuk profilu u kojem objašnjava detalje, ali i kako navodi, korake koji su doveli do pada rezultata.
Precizira, između ostalog, da je kompanija CarGo Tehnologies od 1.11.2022. godine zvanično prestala da postoji.
"...Mnogi od vas su svedoci uspona koje je ova kompanija beležila, ali ne i detalja oko njenog sunovrata koji nije nastao zbog lošeg poslovanja, čak suprotno i nažalost kao što je često u Srbiji praksa, dobre stvari ili ne prežive ili prežive u drugom obliku koji dobiju kako zbog internih, tako i eksternih faktora koje utiču na opstanak.... To je bio naš cilj poslednje četiri godine i CarGo aplikacija je našla nacin, ali nažalost to nije slučaj za mene i moju kompaniju koja je izgleda bila osuđena na propast od samog početka, tako da je stečaj sada izvestan”, napisao je.
Njegova retrospektiva u ciframa izgleda ovako:
- 1,5M+ registrovanih korisnika,
- oko 300k platiša10M+ online transakcija
- 50M+ EUR bruto prihoda
- 3k+ partnera saradnika
- 5M+ EUR plaćenih poreza
- 1M+ EUR plaćenih kazni (guilty until proven innocent)
- 50+ slučajeva na sudovima
- 2M+ pređenih km na struju u Srbiji
Istakao je da je aplikacija CarGo prodata drugoj firmi i nastavlja svoj život, ali i objašnjava da od prodaje "nije ostalo dovoljno novca da se namire sve kazne".
Guberenić je najavio i da će njegov sledeći korak, tj plan biti u vezi sa obnovljivim izvorima energije kao i elektro mobilnošću.
Podsetimo, od osnivanja CarGo je trebalo da bude jeftinija alternativa taksi prevozu. Međutim, prvo su usledili protesti taksi udruženja, a onda se sukob preselio na sud.
(Telegraf Biznis)