EssenceMediacom predstavljen u 120 kancelarija širom sveta

Najnovija agencija u GroupM mreži razvijena kako bi ponudila nove marketinške modele i potpunu integraciju medija

Foto: Promo

EssenceMediacom, najnovija i najveća agencija u okviru GroupM mreže agencija, nastala spajanjem Essence-a i MediaCom-a, danas je i zvanično predstavljena u Srbiji, ali i širom sveta. Cilj integracije je transformacija ponude za klijente, što će biti omogućeno odustajanjem od dosadašnjih modela, u kojima su mediji, kreativa, inovacije i analitika predstavljali zasebne silose. Novi pristup podrazumevaće potpunu integraciju medijskih i marketinških rešenja.

Sa 10.000 ljudi u 120 kancelarija širom sveta, a predvođena Nikom Losonom, na mestu globalnog izvršnog direktora, EssenceMediacom će kombinovati znanja i iskustva koja u polju performansa, podataka i analitike poseduje pređašnji Essence, sa ekspertizom u oblasti planiranja i strateškog pristupa u bivšoj agenciji MediaCom. Osnovni pokretač promena biće EMOS – EssenceMediacom Operating System, čiji je cilj da kroz različite alate i podatke ujedini najbolje tehnologije iz Essence-a, MediaCom-a i GroupM-a, i učini ih dostupnim za timove i klijente širom sveta.

Sa izvrsnim portfoliom klijenata, koji uključuje Procter & Gamble, The Coca-Cola Company, Mars, adidas, Bayer, Dell, Google, NBCUniversal, PlayStation i Uber, nova agencija će globalno upravljati prometom od 21 milijarde USD.

Mile Banić, direktor agencije EssenceMediacom za Srbiju, Bosnu i Hercegovinu, Crnu Goru izjavio je da je proces integracije trajao više od devet meseci.

-Mnogo ljudi širom sveta je intenzivno radilo na pripremi za predstavljanje nove agencije. Sve vreme, delili smo uzbuđenje i ogromnu želju da EssenceMediacom konačno postane realnost. U srži nove agencije ostaju naši ljudi, a mi smo više nego odlučni da kreiramo sredinu koja će im iznova pružati mogućnosti za razvoj i učenje. Uz dosadašnju ekspertizu i razvojem znanja u pogledu analitike, podataka i tehnologija, nimalo ne sumnjam da ćemo klijentima nuditi samo najbolje - dodao je Banić.

O tome da će integracija metrike i podataka, koji su predstavljali fokus Essence-a, i strateški pristup koji se negovao u MediaCom-u, klijentima ponuditi potpuno jedinstven pristup, govorila je Tijana Popović, izvršna direktorica GroupM-a u Srbiji.

-Uz Wavemaker i Mindshare na lokalnom tržištu, predstavljanje nove agencije daće značajan doprinos u pogledu inovativnih rešenja, kako bi u vremenu nove ekonomije bile zadovoljene potrebe svih klijenata. Radujem se da vidim na koje će sve načine EssenceMediacom promeniti dosadašnje modele, koristeći sve mogućnosti za razvoj biznisa, marketinga i lokalno relevantnog sadržaja - navodi Tijana Popović.

(Telegraf.rs/PR)