Mekša lepinja, sir koji se topi i luk sa roštilja: Mekdonalds unapređuje klasične burgere

Vreme čitanja: oko 1 min.

Promene su već uvedene na međunarodno tržište, a upravo se uvode i u SAD gde će biti dostupne početkom sledeće godine

Foto: Shutterstock

Mekdonalds se fokusirao na poboljšanje svojih osnovnih proizvoda kako bi povećao prodaju, pa je rešio da uvede niz promena kako bi unapredio svoje čuvene burgere.

Prvo, lepinja će biti mekša. Zatim, sir će biti mekši i topljiviji, a luk će se dodavati tek na kraju i to direktno sa roštilja. A sos - sos se neće menjati, ali će ga biti mnogo više.

- Došli smo do zaključka da samo male promene poput tempiranja prouzvodnje da burger bude topao, da meso bude zapečenije, a sir mekši, mogu da dovedu do velikog poboljšanja ukusa - kažu u ovoj kompaniji.

Poboljšanja se uvode za Big Mek, i Mekdabl burger, kao i klasičan čizburger, dupli čizburger i hamburger.

Promene su već uvedene na međunarodno tržište, a upravo se uvode i u SAD gde će biti dostupne početkom sledeće godine.

Još 2018. godine, Mekdonalds je najavio prelazak na svežu govedinu, što je bio komplikovan potez, ali se isplatio. Tokom 2021. godine izbačen je hrskavi sendvič sa piletinom.

Fokusirajući se na poboljšanju postojećih proizvoda, a ne na uvođenju novih, Mekdonalds pokušava da olakša i posao zaposlenima i da spreči haos u kuhinji.

(Telegraf Biznis)