Svaka četvrta mlada nosi njihove venčanice, a sada su na ivici bankrota

Vreme čitanja: oko 1 min.

U zahtevu za banrot navode da je potražnja za elegantnim venčanicama opala, a da se manje kupuju i formalne haljine za deveruše, kao i akcesoari

Foto: Pixabay

Iako je u poslednje dve godine došlo do blagog oporavka posle krize koju je u industriju venčanja donela pandemija korona virusa, za neke ni to nije dovoljno da se izvuku iz problema u koje su upali. Jedna takva kompanija je i "David’s Bridal", najveći prodavac vančanica u Sjedinjenim američkim državama (SAD) koja je upravo podnela zahtev za bankrot.

Na poslovanje ove kompanije uticalo je mnogo faktora, uključujući inflaciju i konkurenciju koju su dobili u onlajn prodavcima odeće za venčanje. Do krize je dovela i promena svesti mladenaca, koji se sve češće odlučuju za opuštenija venčanja za koja im nisu potrebne tako formalne haljine, kao za mladu, tako i za mladinu pratnju.

- Sve više mladih se odlučuje za manje tradicionalnu odeću za vančanja - navela je ova kompanija u zahtevu za bankrot.

U zahtevu navode i da je potražnja za elegantnim venčanicama opala, a da se manje kupuju i formalne haljine za deveruše, kao i akcesoari koji ih prate.

Uprkos blagom oporavku koji je ova industrija doživela nakon pandemije, ova kompanija je i dalje sipod nivoa poslovanja od pre pojae korona virusa, a ne pomaže ni to što sve manje ljudi uopšte odlučuje da stane pred matičara i što se ovaj broj smanjuje već nekoliko decenija.

David’s Bridal će ostaviti oko 300 radnji i sajt u funkciji dok traže kupca koji će ih izvući iz krize. Takođe će ispoštovati sve povraćaje, prepravke i poklon kartice. Ako kompanija ne uspe da nađe kupca, moraće da zatvori sve radnje.

Kompanija ima oko 10.000 zaposlenih, a upravo ih je otpustila 9.000. Inače, ova firma postoji od 1950. godine i počela je od jednog salona za venčanice. Zanimljivo je da joj je ovo drugi zahtev za bankrot u poslednjih pet godina.

(Telegraf Biznis)