Na SoMo Borac dolazi dobitnik zlata u Kanu, a pričaće se i o TikToku kao biznisu
Poznati prvi predavači na 11. SoMo Borcu
SoMo Borac powered by Httpool, koji se ove godine održava 11. godinu za redom, pozicionirao se kao događaj koji okuplja digitalnu zajednicu i nagrađuje najbolje kreativce digitalne industrije. Po prvi put događaj će se odvijati u formatu celodnevne konferencije koja će okupiti brojne stručnjake iz područja digitalnog marketinga.
Kao predavač na ovogodišnjem SoMo Borcu nastupiće Vamanan Puvaneswaran, direktor TikToka iz jedne od najboljih agencija u Švajcarskoj, agencije Monami koji će s publikom podeliti svoja znanja o digitalnom marketingu i jednoj od najpopularnijih društvenih mreža. Vamanan će u svom predavanju "TikTok as a business: And We Never Danced", predstaviti rad agencije Monami te način na koji oni koriste TikTok kao alat za zabavu i obrazovanje. Agencija Monami okuplja stručnjake i entuzijaste digitalnog sveta iz Švajcarske i Nemačke, a njihovo područje rada obuhvata izrade strategija i kampanja te upravljanje komunikacijom na društvenim mrežama.
Vamanan Puvaneswaran u poslednjih se par godina specijalizovao za storytelling, a pre toga je upravljao komunikacijom na društvenim mrežama u raznim medijskim kućama. Više od dve godine radi u agenciji Monami u kojoj se u potpunosti posvetio TikToku, pa tako razvija ideje i strategije za širok raspon tema i klijenata.
Osim mnogima zanimljive teme TikToka kao vrlo popularne društvene mreže, na SoMo Borcu će se održati predavanje "Award-winning DOOH ads you have to see!" o nagrađivanim DOOH (Digital Out of Home) projektima. Predavanje će održati nagrađivani iskusni stručnjak u kreativnoj, reklamnoj, marketinškoj i tehnološkoj industriji, Dino Burbidge. Radio je u mnogim kreativnim industrijama, poput filmske, muzičke, oglašivačke, outdoor, industrije računarskih igara i mobilnih aplikacija. Dobitnik je brojnih nagrada za kreativnost i inovacije, uključujući zlato u Cannesu i BAFTA-u, a uvršten je i u BIMA 100, listu pojedinaca koji značajno doprinose oblikovanju budućnosti digitalne industrije Velike Britanije. Veliki je promoter kreativnosti i tehnologije u OOH, sudija na više panela za dodelu OOH nagrada, a svoje znanje rado deli s kompanijama kojima pomaže u kreiranju kampanje, osvojanju nagrade i ostavljanju traga u industriji digitala.
SoMo Borac najvažnija je nagrada za digitalne radove u regiji koja se dodeljuje jedanaestu godinu zaredom, a suorganizator ovog događaja je i Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI). Konkurencija je iz godine u godinu sve jača, a stručni žiri sve brojniji. Nagrade se dodeljuju u dva streama - SoMo Media koji okuplja digitalne izdavače iz najvažnijih regionalnih medija te SoMo Advertising koji okuplja zajednicu digitalnih marketingaša iz cele regije. Do utorka, 12. septembra, u sklopu akcije Back-to-Business, možete nabaviti ulaznice po ceni od 99 eura.
Sve novosti o SoMo Borcu možete pratiti putem SoMo Borac newslettera, na web stranici te na SoMo Borac Facebooku, Instagramu i LinkedInu.
(Telegraf.rs/PR)