Transfera: Revolucija u regionalnom e-commerce poslovanju
Preko 10.000 pošiljaka realizuje se na dnevnom nivou
Koliko puta Vam se desilo da poručite određene proizvode putem Interneta i susretnete se sa gomilom problema - čekate svoju isporuku mesecima, ne znate gde se nalazi Vaša pošiljka i kada će stići na Vašu adresu? Elektronska trgovina u prošlosti je sa sobom nosila mnogobrojne izazove i često nepoverenje krajnjih korisnika, a mnoge kompanije pokušale su da se istaknu u rešavanju ovih problema.
Kompanija Transfera, jedna od najvećih logističkih kompanija u regionu, može se pohvaliti statusom pionira u modernom obliku e-trgovine, posebno kada je reč o robi koja dolazi iz inostranstva.
Kroz saradnju sa jednom od najvećih globalnih e-commerce platformi uspešno je startovala sa najvećim projektom ovog tipa u Srbiji, koji realizuje dostavu preko deset hiljada paketa na dnevnom nivou, a očekuje se da će, usled odlične reakcije tržišta Srbije, obim poslovanja u narednom periodu značajno rasti.
Ekspanzija elektronske trgovine najčešće se vezuje za period nakon pandemije COVID-19, kada su mnoge tradicionalne trgovine morale da zatvore svoja vrata, a potrošači su se okrenuli online kupovini kao praktičnijem i jedinom mogućem načinu nabavke potrebnih proizvoda.
Ovaj trend nije zaobišao ni region Zapadnog Balkana, te je bilo ključno prilagoditi se novim uslovima, što je dovelo do razvoja novih online platformi za kupovinu.
Transferino e-commerce odeljenje koje obuhvata usluge transporta, carinjenja, sortiranja i isporuke pošiljaka uspelo je da, pored mnogobrojnih izazova na ovom putu, e-trgovinu u Srbiji i regionu podigne na viši nivo.
Tako je sada period dostave paketa, koji je za države van Evropske Unije bio i po nekoliko meseci, sveden na prosečno 7 dana do pristizanja na krajnje odredište.
Ovaj uspeh postignut je kontinuiranim poboljšanjima i optimizacijom vremena i resursa, ali i korišćenjem naprednih tehnologija, posebno veštačke inteligencije.
Brza i pouzdana dostava predstavlja ključni element uspeha u oblasti e-commerce poslovanja. Prednosti brze dostave direktno utiču na zadovoljstvo kupaca i postizanje njihove lojalnosti, što su krucijalni aspekti za postizanje konkurentske prednosti kompanija.
Preko svog HUB-a iz Beograda, Transfera svojom razvijenom logističkom mrežom pokriva ceo region, pružajući državama van Evropske Unije iste mogućnosti i benefite kada je u pitanju e-trgovina.
Konstantna poboljšanja procesa i uvođenje inovacija doneli su pozitivne efekte i za proces praćenja pošiljaka u realnom vremenu, obezbeđujući korisnicima da u svakom trenutku znaju gde se njihova pošiljka nalazi.
Posredstvom Transferinog call centra u Srbiji, krajnji korisnici sada mogu razgovarati direktno sa kontakt osobama zaduženim za određenu platformu, te je i sam proces komunikacije znatno olakšan.
Transfera je kompanija koja je posvećena inovacijama u svakom smislu. Tako je za nas bilo sasvim logično i da Srbiju postavimo na svetsku e-commerce mapu, a korisnicima u Srbiji obezbedimo isti komfor poručivanja i dostave robe koji već imaju korisnici u zemljama Evropske unije. Iza toga stoji mnogo posvećenog rada, nas i naših partnera.
Transferin sledeći zadatak je dalja optimizacija koja za cilj ima još veće zadovoljstvo korisnika.
- Imajući u vidu projekte na kojima trenutno radimo i saradnju koju započinjemo sa još jednom velikom svetskom platformom, interesantan period je pred korisnicima e-commerce usluga u Srbiji - rekao je Srđan Banović, direktor sektora poslovnog razvoja kompanije Transfera.