Stručnjaci iz Adobea, Sofascorea i kreativne agencije Imago održaće predavanje na SoMo Borac konferenciji
Za regionalnu nagradu SoMo Borac koja se dodeljuje u ukupno 17 kategorija, pristigao je rekordan broj prijava. Žiri sastavljen od najboljih stručnjaka regije ocenjivaće više od 235 digitalnih projekata od kojih će 17 najboljih primiti svoje nagrade 25. oktobra u Zagrebu.
U prostorima studentskog centra u Zagrebu održaće se i druga po redu celodnevna konferencija koja dovodi ugledna imena iz sveta digitala. Prva četiri predavača objavljena su na web stranici SoMo Borca, a organizatori su najavili tri nova imena koji će svoja iskustva podeliti s publikom.
Ansgar Wollnik na poziciji Senior Solution Sales Specialista u Adobe-u, zadužen je za kreiranje najboljeg personalizovanog korisničkog iskustva. Razvoj baziran na podacima stvara dodatnu vrednost kompanijama iz područja marketinga i IT-a u Švajcarskoj, Austriji i istočnoj Evropi. U predavanju "AI-Driven Personalization: Transforming Customer Journeys" otkriće kako iskoristiti snagu Adobe-a i AI-ja za stvaranje prilagođenih korisničkih iskustava kroz sve kanale brenda. Na SoMo Borcu otkriće kako iskoristiti veštačku inteligenciju na najbolji mogući način s ciljem stvaranja personalizacije korisničkog iskustva koje potiče angažman i odanost korisnika.
Sofascore je pronašao formulu za stvaranje mreže od više od 20 miliona ljudi, povezujući sport i tehnologiju. Ema Gomerčić, Head of Brand&Content, zadužena je za upravljanje društvenim mrežama Sofascorea koje ukupno imaju više od 2 miliona pratilaca. Vodi social tim baziran u Hrvatskoj, zajedno s timovima u Brazilu, Argentini i Maroku, a u svom predavanju "7 (auto)golova u 7 godina social tima" podeliće ključne trenutke delovanja i razvoja tima koji čine uspesi, greške, ali i svakako lekcije.
Kreativni direktor agencije Imago, Jerko Mihaljević, objasniće zašto se agencije "muče" naplatiti radove napravljene uz pomoć veštačke inteligencije i što nam to govori o AI-ju i kreativnosti u predavanju pod nazivom "AI i agencijski kreativni proces". U svom izlaganju govoriće o odnosu AI-a i toga što doživljavamo kao kreativnost.
Konferencija, dodela i party održaće se u Studentskom centru u Zagrebu, a svoje ulaznice možete kupiti na web stranici SoMo Borca. Pratite i najvažnije novosti, osim na webu, na SoMo Borac newsletteru te na SoMo Borac Facebooku, Instagramu i LinkedInu, a ne propustite i nove epizode treće sezone podcasta.
(Telegraf.rs/PR)