Ruši se jedna od najjačih banaka na svetu: Čak 11 miliona korisnika u problemu
Mnogi klijenti Komercbanke (Commerzbank) u Nemačkoj ne mogu da se prijave na internet bankarstvo. Kako pišu nemački mediji, aplikacija za onlajn bankarstvo se takođe srušila. Banka je potvrdila problem i predložila alternativna rešenja.
Od ponedeljka, Komercbank se suočava sa velikim prekidima u radu internet i mobilnog bankarstva. Brojni korisnici prijavljuju da više ne mogu da se prijave na svoj onlajn račun. Umesto toga, pojavljuje se poruka o grešci:
- Izvinjavamo se. Nažalost, došlo je do greške. Radimo na rešenju problema.
Kako prenosi portal "netzwelt.de", problemi sa funkcionisanjem onlajn bankarstva počeli su oko 11 sati. Do 13:30 već je zabeleženo više od 1.600 prijava problema na relevantnim portalima za prijavu smetnji. Posebno su pogođeni prijava na nalog, internet bankarstvo i aplikacija za bankarstvo. Ipak, u poslednje vreme broj prijava problema se smanjio.
Banka potvrđuje probleme
Komercbank je potvrdila probleme.
- Intenzivno radimo na rešenju i izvinjavamo se našim klijentima zbog mogućih neprijatnosti. Dok se problem ne otkloni, bankarske transakcije i dalje mogu da se obavljaju telefonom ili direktno u poslovnicama - saopštili su iz banke za nemačke medije.
Posebno pogođeni gradovi
Najveći broj prijava problema stigao je iz gradova poput Berlina, Frankfurta na Majni, Hamburga i Minhena. Prema podacima sa "netzwelt.de", oko 50% prekida odnosi se na prijavu na nalog, 25% na internet bankarstvo, 11% na aplikaciju, a oko 6% na samu veb stranicu banke.
Podružnica Komercbank "Comdirect" nije pogođena trenutnim problemima – prema dosadašnjim informacijama, tamo sve funkcioniše normalno.
Commerzbank AG u Nemačkoj ima 11 miliona privatnih i poslovnih klijenata.
(Telegraf Biznis/Fenix)