Fitbit narukvice su do sad zabeležile 275 biliona koraka: Vreme je da se udruže sa tehnološkim divom

Ideja je stvorena pre 13 godina, ali su prve isporuke krenule 2009, i do sada je prodato više od 120 miliona Fitbit tracker-a u preko 100 zemalja

Foto: Pixabay.com

Američka kompanija "Fitbit, Inc.", sa sedištem u San Francisku, zvanično je postala deo porodice Gugl, a o tome se javno oglasio i CEO i suosnivač Fitbit-a, Džejms Park.

- Kada smo Erik i ja osnovali Fitbit pre 13 godina, radili smo na tome sa jednostavnom, ali smelom idejom: da učinimo sve na svetu zdravijim. Od isporuke originalnog Fitbit tracker-a 2009, do sada kada je prodato više od 120 miliona uređaja u preko 100 zemalja, ova misija traje. Milioni vas pridružili su se toj misiji i napravili Fitbit pokret koji je promenio živote. U nekim slučajevima smo čak, kako smo čuli od svojih korisnika, pomogli da se spasu životi. Zajedno smo preduzeli 275 biliona koraka i zabeležili više od 15 milijardi sati sna - rekao je.

Kako dalje navodi:

"Ovo je samo početak, jer postajanjem deo Gugl porodice znači da možemo učiniti još više da vas inspirišemo i motivišemo na putu ka boljem zdravlju. Moći ćemo brže da inoviramo, pružamo više izbora i napravimo još bolje proizvode koji će podržati vaše zdravstvene potrebe. Sami smo pomerali granice mogućeg od koraka, preko otkucaja srca, spavanja i praćenja stresa. Uz pristup Guglovim neverovatnim resursima, znanju i globalnoj platformi, mogućnosti su zaista neograničene".

Park veruje da će ova akvizicija stvoriti mnogo prilika. Ali napominje da će mnoge stvari u vezi sa Fitbit-om, na koje su ljudi navikli, ostati iste.

- Ostaćemo posvećeni tome da radimo ono što je ispravno, da vaše zdravlje i dobrobit stavimo u središte svega što radimo i da ponudimo jedinstveni pristup, sa izborima koji funkcionišu i na Androidu i na iOS-u - kaže Park.

Foto: Unsplash

Ističe da je kompaniji najvažnije poverenje korisnika, i dodaje da će i dalje primarno biti održavanje snažne zaštite privatnosti i bezbednosti podataka, što korisnicima daje kontrolu nad podacima.

Dakle, Fitbit ostaje transparentan u vezi sa onim što prikuplja, a to se pominje posebno sada - kada aplikacija WhatsApp gubi brojne korisnike, zbog uvođenja strožih pravila koja se odnose na privatnost.

- Gugl će nastaviti da štiti privatnost korisnika Fitbit-a i preuzeo je niz obavezujućih normi sa globalnim regulatorima, potvrđujući da se podaci korisnika Fitbit-a, o zdravlju, neće koristiti za Gugl oglase i ti podaci će se čuvati odvojeno od ostalih podataka o Gugl reklamama. Gigant je takođe potvrdio da će i dalje omogućavati korisnicima Fitbit-a da se odluče za povezivanje sa uslugama nezavisnih proizvođača. To znači da ćete i dalje moći da povežete svoje omiljene zdravstvene i velnes aplikacije sa svojim Fitbit nalogom - istakao je Park.

Video: Čovek koji je pravio prvi domaći računar za Telegraf: CER 10 bio je početak jedne epohe

(Telegraf Biznis)