Korisnici Instagrama i Fejsbuka takođe će plaćati "plavu kvačicu": Cena nadmašila uslugu Tvitera

Vreme čitanja: oko 1 min.

Meta još nije precizirala kada će ova funkcija biti uvedena u druge zemlje, van Australije i Novog Zelanda

Foto: Freepik

Korisnici Instagrama i Fejsbuka sada će moći da plate verifikaciju poznatu kao "plava kvačica", saopštila je matična kompanija Meta.

Podsećamo, ovo pravilo je pre nekoliko meseci najavio i Tviter, što je izazvalo veliku pompu.

Meta Verified će koštati 11,99 dolara mesečno na vebu, ili 14,99 dolara za korisnike ajfona. Nova opcija će biti dostupna u Australiji i na Novom Zelandu ove nedelje.

Mark Zakerberg, izvršni direktor Mete, rekao je da će ovaj potez poboljšati sigurnost i autentičnost aplikacija za društvene mreže.

Usluga pretplate koja se plaća, međutim, još uvek nije dostupna za preduzeća, ali svaki pojedinac može da plati verifikaciju. Značke - ili "plave kvačice"- koriste se kao alatke za verifikaciju naloga visokog profila, da bi se označila njihova autentičnost.

Na primer, uglavnom ćete ih videti pored imana poznatih/popularnih ličnosti.

Kako se navodi, korisnicima koji plaćaju "plavu kvačicu" - ova pretplata bi dala povećanu vidljivost njihovih objava, zaštitu od kopiranja i lakši pristup korisničkoj službi.

Meta je rekla za BBC da aktuelna promena "neće uticati na prethodno verifikovane naloge", ali je istakla i da će doći do povećanja vidljivosti za neke manje korisnike koji postanu verifikovani zahvaljujući novoj funkciji.

BBC dalje podseća i da je funkcija verifikacije plaćanja na Tviteru pauzirana prošlog novembra kada su ljudi počeli da se lažno predstavljaju kao veliki brendovi i poznate ličnosti.

Povodom toga, Meta kaže da će korisnička imena na Instagramu i Fejsbuku morati da se poklapaju sa ličnim dokumentom koji je dostavila vlada, da bi im se odobrila verifikacija, a korisnici će, takođe, morati da imaju fotografiju na profilu koja uključuje njihovo lice.

Druge veb stranice kao što su Redit, Jutjub i Diskord - na sličan način koriste modele zasnovane na pretplati.

Meta još nije precizirala kada će ova funkcija biti uvedena u druge zemlje, van Australije i Novog Zelanda.

Video: Najveći pad Fejsbuka u istoriji: Sve o apokalipsi na društvenim mrežama i koliko je para izgubljeno

(Telegraf Biznis)