Šefica Tvitera uvodi novine u pokušaju da povrati oglašivače

Vreme čitanja: oko 1 min.

Tviter takođe pregovara o novom vidu saradnje sa kompanijama kao što su Gugl, Amazon, Sejlsfors i IBM

Foto: Pavlo Gonchar / Zuma Press / Profimedia

Nova šefica TviteraLinda Jakarino će preuzeti niz mera da povrati oglašivače koji su napustili ovu platformu dok je na njenom čelu bio šef Tesle Ilon Mask.

Kako navodi list Fajnenšl tajms (FT), Jakarino će uvesti nove video reklame na Tviter, angažovati više slavnih ličnosti i povećati broj zaposlenih, prenosi Rojters.

Korisnike Tvitera očekuje novi tip video reklama - preko celog ekrana i sa uključenim zvukom - koje će im se prikazivati tokom pregledanja kratkih video sadržaja na ovoj platformi, objavio je FT, pozivajući se na tri dobro obaveštena izvora.

Prema drugom izvoru, Jakarino pregovara o proširenju partnerstva Tvitera sa Guglom, a jedna od tema pregovora je oglašavanje i pristup Gugla nekim podacima Tvitera, dodaje britanska agencija pozivajući se na FT. Tviter takođe pregovara o novom vidu saradnje sa kompanijama kao što su Amazon, Sejlsfors i IBM.

(Telegraf Biznis)