Devojčica napravila biznis zbog uboda pčele, sada nastavlja da širi imperiju vrednu 11 miliona $
Ove godine planira da objavi dva nova partnerstva s maloprodajnim kompanijama, a brend "Me & the Bees" obogatila je i linijom balzama za usne napravljenih od pčelinjeg voska
Dok su se druga deca igrala u parku, ona je imala neprijatno iskustvo sa pčelom, što je podstaklo da već sa 4 godine pokrene biznis. Mikaila Ulmer sada ima 15 godina, dolazi iz Teksasa, a njen brend "Me & the Bees Lemonade" danas je dostupan u više od 1.500 prodavnica širom SAD.
Naime, na ideju o pravljenju limunada s lokalnim medom došla je sasvim slučajno, nakon što je dvaput ubola pčela. Tada se zainteresovala za ove insekte, i shvatila koliko su važni za ekosistem. Porodica je ohrabrila da se prijavi na takmičenje za mlade talente u biznisu.
Odlučila je da učini nešto što će pomoći da pčele opstanu, pa je počela da prodaje limunadu zaslađenu lokalnim medom i poklanjala je deo dobiti organizacijama koje se bore za spas pčela. Limunada je pravljena po posebnom receptu, njene prababe Helen, a predstavljena je 2015. u jednoj TV emsiji, i Mikaila je dobila 60.000 dolara od biznismena Dejmonda Džona.
Njen izum se danas prodaje u maloprodajnim gigantima kao što su Whole Foods, Wegmans i The Fresh Market, zajedno sa sve većim brojem restorana, prikolica za hranu i kompanija za dostavu prirodne hrane.
Ove godine planira da objavi dva nova partnerstva s maloprodajnim kompanijama, a brend "Me & the Bees" obogatila je i linijom balzama za usne napravljenih od pčelinjeg voska.
Za sve ovo vreme, iako ima samo 15 godina, mnogo toga je naučila o poslu, ali i svetu u kojem živimo: smatra da je za moderne kompanije ključno da imaju pozitivnu društvenu ulogu.
- Nove generacije će radije kupovati od kompanija koje čine dobro ovom svetu. To nije samo kompanija, to je društveni pokret - naglašava Mikaila, i dodaje: "Sanjajte kao dete. Deca nemaju strah. Učiniće sve što treba da ostvare svoje snove".
(Telegraf Biznis/Tanjug)