5 razloga da "prebacite" svoj biznis na YouTube
Ne mislimo na to da nužno postanete bloger, odnosno jutjuber, već da svoj posao uspešno ispromovišete na najpopularnijem društvenom kanalu
Poslednjih godina, YouTube je doživeo vrtoglavu slavu. Čak i oni koji se njime ne bave primarno, u smislu da žive od blogovanja i vlogovanja, poklonili su mu poverenje kako bi se dodatno zbližili sa svojim klijentima, fanovima, saradnicima.
Ovo je 5 razloga zašto bi popularna društvena mreža za video snimke trebalo da postane deo vaše dugoročne marketinške strategije:
1. Kada je reč o riču, Gugl je prvi, ali s obzirom na to da on poseduje YouTube, ne čudi što je ova mreža na drugom mestu, sa više od 2 milijarde korisnika.
Najpre treba da uđete u trag tome ko je vaša target grupa, koliko vremena provodi onlajn, i na kojim platformama. Svakoga minuta, na YouTube mreži se aplouduje oko 300 sati videa.
2. Klijenti će zasigurno želeti da vas nađu na YouTube-u, jer ga koriste gotove sve generacije i različiti profili ličnosti.
Posebno je važno napomenuti da ova mreža nije samo zabavnog, već i edukativnog karaktera, a primamljiva je zato što u nekoliko minuta videa - možete da kažete sve ono što biste možda pisali i planirali satima.
3. Istraživanja su pokazala da ljudi radije gledaju video, nego što čitaju. Prognoza je da će do 2022. godine, snimci "odnositi" oko 82 odsto pažnje korisnika interneta, što će biti 15 puta više nego 2017.
I tu nije reč samo o prosečnim čitaocima i gledaocima, već su se i izvršni direktori u 59 odsto slučajeva izjasnili da radije gledaju video, nego čitaju članak.
4. YouTube vam pomaže da privučete nove mušterije. Kako navodi Brightcove, čak 76 odsto ljudi je sklono da kupi neki proizvod, nakon što ga vidi onlajn. Na primer, zato mnogi poznati brendovi sarađuju s jutjuberima, koji svojim pratiocima treba da preporuče određeni artikal ili uslugu.
Zanimljiv je i ovaj podatak: oni koji koriste YouTube, za 49 odsto stignu brže do zarade, od onih koji ga ne koriste.
5. Pokretanje YouTube kanala je lakše nego što mislite. Studija pokazuje da bi čak 83 odsto preduzetnika unapredilo svoje poslovanje, da ne pronalaze razne izgovore, poput nemanja vremena, novca, izvora... Zapravo, jedine granice koje postoje su one koje sami sebi postavljaju.
(Telegraf Biznis)