4 tajne uspeha žene koja je izgradila kompaniju vrednu 3 miliona $. Uči vas kako do prvog miliona
Uči svoje klijente da pronađu svoje strasti, unovče ih i ostanu originalni u preduzetništvu
Kajla Kroft radila je kao medicinska sestra kada je shvatila da nema vremena da zaista pomogne svojim pacijentima. Pokrenula je posao koji joj je pomogao da ostvari cilj.
Mommy Millionaire je njena kompanija za poslovno podučavanje koja pomaže ženama da započnu ili razvijaju posao kako bi mogle da budu finansijski nezavisne. Ona uči svoje klijente da pronađu svoje strasti, unovče ih i ostanu originalni u prepunom preduzetničkom polju.
Posle dve godine usavršila je svoju formulu uspeha. Njeni besplati kursevi uključuju nedeljni podkast koji sadrži savete i priče uspešnih preduzetnika, upitnik koji pomaže klijentima da utvrde profil kupca i e-knjigu o izgradnji preduzeća.
Otkako je počela pandemija, interesovanje za njene usluge je poraslo kako su pojedinci istraživali nove mogućnosti karijere: Očekuje da će njen prihod do kraja godine dostići 3 miliona dolara, u odnosu na 1,2 miliona dolara koje je imala 2019. godine.
Evo četiri stvari za uspeh, prema njenim receptima
1. Ne kopirajte druge ideje, čak i ako su uspešne
Kroft kaže svojim klijentima da su oni ključ uspešnog poslovanja. Umesto da juri ideju koja dobro funkcioniše za druge - poput aplikacija za naručivanje vožnje ili kompanija koje meso žele da zamene biljkama - ona ih podstiče da se usredsrede na to ko su i šta žele da postignu u životu.
2. Definišite kome pokušavate da pomognete
Kroft ohrabruje svoje klijente da se prvo usredsrede na svoje potencijalne kupce. Umesto da ulijete stotine dolara u novu veb stranicu ili nebrojene sate poslovnog plana, počnite da razmišljate o tome ko će kupiti vašu uslugu ili proizvod.
Svojim kupcima savetuje da naprave "detoksikaciju" svega oko sebe kako bi mogli da se fiksiraju kome će služiti.
3. Imajte drugačije razmišljanje
Ona nije išla u poslovnu školu, umesto toga rekla je sebi "niko me neće nadmašitit", i počela da veruje u to.
Sada je njen način razmišljanja takav da radi pametnije, a ne više, već manje, a produktivnije. Podstiče svoje kupce da pronađu sličnu mantru kada određuju način razmišljanja za budućnost.
4. Šta vas "oživljava"?
Ako klijent zna da želi da započne posao, ali još nema ideju, Kroft pita, „o čemu biste mogli razgovarati ceo dan, čak i ako ne biste dobili platu?“. Njen cilj je pretvoriti strast klijenta u nešto od čega može zaraditi.
(Telegraf Biznis)