Četiri saveta zbog kojih će vaš posao biti uspešan: Kako da stvorite dugogodišnje klijente?
Korisnici mogu da izaberu bilo koju uslugu koja će zadovoljiti njihove potrebe, ali će uvek iznova birati vas ako im ponudite nešto iznad uobičajenog
Postoji često citirana statistika u poslovanju da vas košta šest puta više da se stvori novi kupac nego da se zadrži stari piše Usa today.
Nema sumnje da dobijanje novih kupaca zahteva vreme, trud i novac, pa su, kao takvi, dugogodišnji kupci, zaista, zlato za mala preduzeća.
I tu dolazimo do ključnog pitanja - Kako se stvaraju dugogodišnji kupci?
Naime, korisnici mogu da izaberu bilo koju uslugu koja će zadovoljiti njihove potrebe, ali će uvek iznova birati vas ako im ponudite nešto iznad uobičajenog.
Ovo su četiri saveta zbog kojih ćete zaraditi dugogodišnje kupce.
Budite odlični u onom što radite
Ako je vaš proizvod ili usluga prosečna, manje je verovatno da će se kupci opet vratiti na primer u vašu radnju. Ali šta ako ste odlični u onome što radite?
Onda će se skoro sigurno vratiti.
Ukoliko prodajete cveće, potrudite se da napravite izuzetan buket. Ako pak kuvate, koristite savršene začine i kuvajte sa ljubavlju.
Isporučite savršeno korisničko iskustvo
Prosto je: Kupci vas vole, ukoliko znaju da vi njih volite.
Primera radi, američki lanac luksuznih robnih kuća sa sedištem u Sijetlu "Nordstrom" je poznat po vrhunskoj usluzi, i to je jedan od razloga zašto su njegovi kupci veoma lojalni.
Tako kreirate odličan brend.
Tretirajte svoje radnike dobro
Šta je izdvojilo najbolje vlasnike franšiznih preduzeća? Najveća razlika nije bio neki marketinški program ili "ubilačka" lokacija, već je, iznenađujuće, način na koji se vlasnik ophodio prema svojim zaposlenima.
Što ste bolji šef, to će vaše osoblje biti srećnije, a što su oni srećniji, to će vaši klijenti biti bolje tretirani.
Zadovoljni kupci zauzvrat postaju stalni, lojalni kupci. To je ciklus uspeha koji počinje od vrha.
Dodajte vrednost
Kako piše novinar Usa Today, nedavno je odlučio da nekim od svojih najstarijih kupaca ne naplaćuje nedeljni sadržaj koji kreira za njih.
"Rekao sam im da zaista cenim njihovo pokroviteljstvo tokom godina i ovo je bio moj način da se zahvalim", dodaje.
Kako navodi, dobio je željeni efekat - kupci su bili srećni i sumnja da će bili gde drugde ići.
(Telegraf Biznis)