Ovih 5 stvari kupci sada drastično manje kupuju: Kompanije kažu da ta pojava baš i nije logična
Statistika rađena na osnovu prodaje određenih proizvoda za higijenu, pokazuje da ljudi sada ređe peru kosu i koriste dezodorans, samo zato što su kod kuće
Jasno je da se potrošački mentalitet menja usled korona krize, i kako je najavljeno - tek će se menjati u budućnosti. Od panične kupovine toalet papira, sapuna i sredstava za dezinfekciju, došli smo do toga da ljudi sada znatno manje kupuju šampone i dezodoranse, samo zato što ne idu nigde.
Kako izveštava jedna globalna kompanija koja posluje u ovom domenu, određene proizvode za ličnu nega je pogodila pandemija, odnosno karantinske mere, pa se tako nega, produkti za kosu i dezodoransi prodaju za 25 odsto slabije nego pre pandemije.
Kupci kažu da im to sada ne treba jer ne idu na posao ili u školu, ali se postavlja pitanja: Zar ne treba biti uredan i u svoja četiri zida? Manje se prodaju i karmini, ali je to kompanijama logičnije, s obzirom na to da je reč o komadu šminke, koja je sekundarna u domenu brige o sebi.
CEO britanskog giganta, Alen Džoup, kaže da beleže pad prodaje i kada je reč o brijačima. Dodaje da je razlog tome činjenica da se ljudi "sada manje briju, jer ne idu nigde". Prodaja svih ovih proizvoda je počela da opada još od januara, a do marta je samo rasla.
I druge kompanije "osećaju" posledice karantina na poslovanje, odnosno prodaju. Jedan američki gigant primećuje da sada mnogo manje "idu" luksuzna nega za lice i brijači, ali da zato ljudi čiste svoje domove punom parom, budući da kod sredstava za dezinfekciju i dalje beleže rast.
Dok se pomenuti proizvodi za higijenu još uvek nekako "drže", ruževima se loše piše, budući da je prodaja opala za više 61 odsto početkom aprila, u odnosu na isti period 2019. godine. Slično je i sa kremama za zaštitu od sunca, iako dermatolozi upozoravaju da ih treba nositi i kod kuće, jer zraci probijaju staklo. Pad u prodaji beleže i kreme za negu stopala.
Dakle, razne vrste krema, dezodoransi, šamponi, brijači i karmini su trenutno u lošem položaju. Zanimljivo je da su mašinice za šišanje i farbe za kosu "skočile", od momenta kada su saloni prestali s radom.
(Telegraf Biznis)