Vaš omiljeni koktel mogao bi da poskupi: Ovo je "druženje koje dolazi sa cenom"

Barovi su prepuni, ljudi su željni zabave od pre, ali bi njihovi novčanici ubuduće mogli biti tanji...

Tek što su opet počeli da se pune, nakon mera ograničenja usled pandemije, svetski barovi nemaju da saopšte lepe vesti. Naime, ljubitelji koktela Aperol Spritz i Negroni mogli bi da osete poskupljenje ovih popularnih pića.

Izvršni direktor Kamparija, Bob Kunze-Konsvic, kaže da italijanski proizvođač pića mora postati "agresivniji" u pogledu cena u budućnosti, jer oseća talas troškova u logistici i poremećaje u lancu snabdevanja.

- Moramo da odgovorimo na ovo jer su pritisci zaista porasli - dodao je.

Povećanja cena će biti u svakom regionu i među raznim brendovima, mada će se "razlikovati, neće biti ista za sve", ističe Kunze-Konsvic. Kampari nastavlja da ima koristi od onoga što direktor ove kompanije naziva "revenge conviviality" (osveta druženja), pošto su barovi i restorani bili prepuni od ponovnog otvaranja.

Dakle, ako želite da izlazite i opet uživate u koktelima sa društvom - to dolazi sa cenom.

Takođe, piše dalje njujorška agencija, sreća je imati pristup sirovinama kao što su šećer, boce, materijali za pakovanje i alkohol. "Ali, tu se završavaju dobre vesti", kaže ovaj CEO, dodajući da postoje tenzije na frontu logistike, posebno u transportu robe preko okeana.

Video: Burger na laboratorijski način: Nema više ubijanja krava, meso u tanjiru direktno iz epruvete

(Telegraf Biznis)