• 0

Belodore: Izazovite emocije, ponesite jedinstvenost

Vaša nova mirisna priča

  • 0
The Collection, BELODORE – Jelena

Foto: Promo/The Collection

Svaki parfem je drugačije i posebno putovanje sa mnogo istraživanja, putovanje koje budi neverovatne emocije. Odabir posebnog, samo vašeg niche parfema je intimna priča koja otkriva stav, strast, ali i hrabrost da ga ponesete.

Šta su niche parfemi?

Drugačiji, posebni, lični, inovativni i zanimljivi, niche parfemi kriju jedinstvene mirisne kompozicije visokokvalitetnih sastojaka. Njih su iznedrili dizajneri parfema koji u svoje kreacije unose sopstvena iskustva i osećanja. Upravo zato se i smatraju vrhunskim umetnicima u čijim delima može svako da uživa i pronađe svoj identitet.

Niche parfemi su često inspirisani tradicijom ali i začinjeni novim, modernim i smelim mirisnim izrazima. Nisu određeni polom, već emocijom, ličnim doživljajem i senzibilitetom. Njihova ekskluzivnost naglašava individualnost, različitost, zavodljivost i senzualnost, avangardu ali i gracioznost. Svako od nas je u prilici da, tragajući za mirisom a na osnovu ličnog senzibiliteta, bude inspirisan i doživi taj miris svim čulima, piše The Collection.

Pronaći parfem koji oslikava baš vas, parfem koji ostavlja utisak, parfem koji šalje poruku o vama ka drugima, nije uvek jednostavno. Pravi vodič na ovom putovanju je Belodore koji je tu da vam otkrije nove horizonte, dobre emocije i u potpunosti vas osvoji.

Belodore je regionalni lanac niche parfimerija osnovan 2017. godine koji posluje u 6 zemalja.

Svaka parfimerija pleni otmenošću i toplinom. Ljubazni Belodore eksperti su tu da vam približe uzbudljiv svet jedinstvenih parfema kao i premium proizvoda za negu lica iz ponude više od 40 pažljivo odabranih brendova (među kojima su Acqua di Parma, Amouage, Bond No. 9, Byredo, Casamorati, Creed, Escentric Molecules, Frederic Malle, Houbigant, Juliette has a gun, M.Micallef, Mancera, Montale, Nasomatto, Nishane, Orto Parisi, Perris, Monte Carlo, Roja Parfums, The Different Company, Tiziana Terenzi, Xerjoff i drugi parfemski brendovi, ili Dr Barbara Sturm, Bellefontaine ili Swiss Perfection iz linije premium brendova za negu lica.)

Predstavljamo vam neke od njih:

Acqua di Parma je italijanska parfemska kuća sa stogodišnjom tradicijom koja oslikava klasičnu italijansku eleganciju inspirisanu pejzažom, suptilnim cvetnim esencijama, posebnom životnom filozofijom i prepoznatljivim stilom. Pre nešto više od jednog veka, 1916. godine, u maloj radionici eteričnih ulja u Parmi, nastao je neverovatno svež i moderan miris - Colonia, parfem koji je inspirisao svet Acqua di Parma mirisa zasnovanih na italijanskom načinu života, strasti prema lepoti, pažnji ka detaljima i savremenoj interpretaciji luksuza.

Amouage je parfemska kuća sa tradicijom dužom od 30 godina. Osnivač ovog luksuznog brenda parfema je Sultan od Omana. Amouage misija je kreiranje izvanrednih, dugotrajnih i inovativnih mirisa koji odaju počast umetnosti pravljenja finih parfema, koji se vole i nose širom sveta, pružajući svojim klijentima mogućnost da se izdvoje iz mase i istaknu svoju individualnost.

Jedinstvena mešavina prepoznatljivih sastojaka, poznata kao Amouage patina (sofisticirana i gusto cvetna u karakteru) je uglavnom rezultat složene mešavine tri bogata sastojka koji se nalaze u Omanu: srebrni tamjan, kamena ruža, omanska smirna. Zaljubljenici u ovaj brend ne prate trendove, oni se ne plaše da nose nešto posebno, neobično i drugačije. To su ljudi koji prave smele izbore i uživaju u svežem vetru autentičnog luksuza koje im pruža Amouage.

Bond No. 9 - prvi put u istoriji niche parfema, jedan brend je inspirisan strašću i ljubavlju prema jednom gradu; u ovom slučaju parfem veliča i slavi grad kao što je Njujork, koristeći istorijsko znanje i umetnost kreiranja mirisa. Tvorac brenda, Laurice Rahme, smatra da kultne lokacije Njujorka, kao što su Madison Square Park, Wall Street, Astor Place, Little Italy, Coney Island, Lexington Avenue – poznata mesta „grada koji nikad ne spava“ – zaslužuju da posebno dizajnirani mirisi ponesu upravo njihova imena.

The House of Creed - Priča o prvom parfemu iz 1781. nam već daje naznake da se radi o vanvremenskom brendu. James Henry Creed kreirao je parfimisane kožne rukavice specijalno za kralja George-a III, koji je podstakao osnivača da svoju veštinu prenese u bočicu parfema. Od svog osnivanja, pa sve do danas, Creed čuva porodičnu tradiciju i ostaje poznat po tome što i dalje pravi luksuzne parfeme za kraljeve, pripadnike plemstva, ali i sve istinske ljubitelje.

Koristeći sopstvenu esenciju i tradicionalne tehnike stvaranja, Creed već dugi niz godina pruža vrhunski kvalitet i autentične mirise. Tokom vekova, Creed je proizveo preko dvesta različitih parfema, koji svedoče o specifičnom i kreativnom duhu koji se prenosi od nosa do nosa kroz više generacija ove poznate porodice parfimera. Oni i danas, iz raznih delova sveta, prikupljaju prirodne sirovine visokog kvaliteta, pa ne čudi što Creed parfemi, mame uzdahe samo jednim mirisom.

Nishane - (nişane) u prevodu znači znak, oznaka ili simbol. Nishane kao simbol sofisticiranih mirisa, simbol elegancije umetničkih mirisnih kreacija dizajniranih sa najvećom pažnjom. Prvi je i jedini brend niche parfema iz Istanbula, danas priznat u celom svetu. Na izradu parfema gleda kao na čistu umetnost, što kao rezultat daje izuzetno originalne mirisne kreacije. Inspirisan korenima i tradicijom, modernom vizijom i kosmopolitskom strukturom Istanbula koji je prihvatio toliko civilizacija, NISHANE nam donosi prefinjene i ekskluzivne mirise koji proizilaze iz jedne moćne i raznolike kulture.

Tiziana Terenzi kolekcija inspirisana je putovanjima, emocijama, vatrom i životnim iskustvima tri generacije porodice Terenzi. Danas iza brenda stoje brat Paolo “nos” koji stvara mirisne kompozicije i sestra Tiziana Terenzi, kreativna sila odgovorna za kvalitet pakovanja i umetničku izradu svakog detalja. Proizvodnja se vrši ručno sa strpljenjem i ljubavlju, jer kvalitet zaslužuje pažnju, a lepota divljenje. Osim parfemskih ekstrakta, kuća Terenzi izrađuje parfimisane sveće i mirise za kuću, koji se mogu naći samo na pažljivo odabranim lokacijama širom sveta.

Xerjoff – „Lepota će spasiti svet“, veruje Sergio Momo, osnivač brenda Xerjoff. Vođen ovim razmišljanjem, on angažuje tim parfimera sa velikim znanjem i internacionalnim iskustvom kako bi kreirali parfeme koji imaju moć pokretanja eteričnih, imaginarnih oblika lepote. Esencije dobijene iz biljaka koje su visoko cenjene u parfimeriji, podarile su XERJOFF parfemima samo njima svojstven karakter. Kroz nesvakidašnje mirisne kompozicije, XERJOFF uspešno kombinuje tradicionalno i moderno. Samo 16 godina od osnivanja, Xerjoff se našao među vodećom svetskim parfemskim brendovima. Zaslužan je za povratak autentične italijanske lepote, kreativnosti i zanatskog umeća u prvi plan svetske industrije parfema.

Dr. Barbara Sturm Molecular Cosmetics - tokom dve decenije karijere, doktorka Barbara Sturm stekla je reputaciju i slavu promovišući tehnike za dostizanje mlade, zdrave i lepe kože bez hirurških intervencija. Njena kompletna kozmetika namenjena je svima koji su u potrazi za jednostavnim, ali visoko efikasnim režimom nege kože koji pruža hidrataciju, ishranu i regeneraciju. Moćni sastojci, koji su klinički proučavani zbog specifičnih svojstava i efikasnosti, čine srž Dr. Barbara Sturm proizvoda. U srcu gotovo svakog proizvoda nalazi se prirodni ekstrakt biljke tušt, sastojka protiv starenja koji se često naziva i „izvorom mladosti.“

Sigurni smo da vas iza vrata bilo koje od Belodore parfimerija čeka vaša nova mirisna priča. Priča koja izaziva emocije, priča koja će vam omogućiti da pronađete jedinstvenost za kojom dugo tragate.

Više informacija:

www.belodore.rs / www.belodore.me / www.belodre.hr

IG:@belodore_srbija/@belodore_crnagora/@belodore.hrvatska/@belodore.makedonija/@belodore_magyarorszag

(The Collection)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari