Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika branko
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • An(dj)us

    29. februar 2024 | 06:36

    Sta kad potroši jeftine kilovate?Nisu oni neograničeni...

  • branko

    28. februar 2024 | 18:45

    SNS prica.

  • Bhm

    28. februar 2024 | 17:26

    Nista gluplje skoro ne procitah.Kao prvo,da bi se napravio el.automobil svakako se mnogo zagađuje priroda,da bi se napravila baterija treba se kopati ruda i u tom procesu se takođe mbogo unistava priroda,da bi se proizvela struja na koju idu takva vozila mnooogo se zagađuje priroda i na kraju da bi se reciklirala i unistila baterija jos hednom se zestoko zagađuje priroda.Zaključak?Nikakvi benefiti od njih.