Komentari

  • An(dj)us

    29. februar 2024 | 06:36

    Sta kad potroši jeftine kilovate?Nisu oni neograničeni...

  • branko

    28. februar 2024 | 18:45

    SNS prica.

  • Bhm

    28. februar 2024 | 17:26

    Nista gluplje skoro ne procitah.Kao prvo,da bi se napravio el.automobil svakako se mnogo zagađuje priroda,da bi se napravila baterija treba se kopati ruda i u tom procesu se takođe mbogo unistava priroda,da bi se proizvela struja na koju idu takva vozila mnooogo se zagađuje priroda i na kraju da bi se reciklirala i unistila baterija jos hednom se zestoko zagađuje priroda.Zaključak?Nikakvi benefiti od njih.

    • 29. februar 2024 | 06:37

      An(dj)us

      @Bhm

      Kod nas najveća proizvodnja struje je iz fosilnih goriva...toliko o ekologiji

  • Ispravka

    28. februar 2024 | 17:14

    El vozila su veći zagađivači od dizela,tačka.

  • Ivan

    28. februar 2024 | 16:21

    Poenta celog teksta je u poslednjim pasusima. ZABORAVITE LITIJUM IZ JADRA!!! I da postoje ciste tehnologije ovdasnji "biznismeni" ih ne bi koristili... Da bi neki strpao saku para u dzep upropasticete prirodu...

  • Lord

    28. februar 2024 | 15:45

    Ovo su bajke...

  • Da, sve je tako

    28. februar 2024 | 15:22

    Volkswagen ID4 kosta od 51.712,- evra sa PDV-om, izvor sa sajta VW Serbia. Sa startom od 140 i kilometrom od 80 dinara, "brzo" ce da se isplati cena vozila... Ah, da. Drzava daje subvenciju od 5.000e za elektro vozilo, fali mi samo 45.000+!

  • Matematika

    28. februar 2024 | 12:21

    Nesto moze da se smanji za jedan put najvise,a da se poveca moze mnogo puta.Znaci da je tvrdnja neistinita.