≫ 

Ko će odlučiti o naplati ulaska u centar Beograda?

 ≫ 

Studija ne podrazumeva automatsko uvođenje sistema naplate prolaska vozila kroz centar.

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Radni
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Radni

    29. maj 2019 | 17:47

    Сада ће фирме које сисају буџетска предузећа да профитирају.

  • Cik

    29. maj 2019 | 17:36

    Mogu da naplacuju prolaz kroz centar al kad prvo srede gradski prevoz i poprave sve rupe u tom istom centru 100 m pa rupa 100 m pa rupa(zivim u centru)

  • Marko

    29. maj 2019 | 16:10

    Studija se placa znaci neko ce da mete dobre pare u dzep za nekakve futuristicke skrabotine