Mogu da naplacuju prolaz kroz centar al kad prvo srede gradski prevoz i poprave sve rupe u tom istom centru 100 m pa rupa 100 m pa rupa(zivim u centru)
O cemu vi pricate..Beogradjani koji su ovde rodjeni i njihova deca i unuci,kao i ljudi koji zive u ovom gradu da placaju ulazak u centar,kao i ljudi iz Srbije!!!Sramota!!!Naplacujte strancima takse!!!Ovo je glavni grad i vi ce te ljudima iz Srbije da naplacujete ulazak,prolazak kroz centar grada,kao i naplatu karte za Kalemegdan!Naplacuj strancimaa...Ja sam bila u celoj Evropi,platim taksu i to je to,kakva posebna naplata za centar!!!
1. Beograd možda nema metro ali, u poređenju sa mnogim gradovima, ima vrlo razvijenu i gustu mrežu gradskog prevoza. 2. Razlozi za zabranu saobraćaja kroz neki deo grada (u svetu) su obično (a) smanjenje gužvi (i, npr., obezbeđivanje neometanog prolaza gradskom saobraćaju i hitnim službama) i (b) smanjenje zagađenja (kako izduvnim gasovima tako i bukom). Za (a) je potreban dobar gradski prevoz (bilo koje vrste) i saobraćajnice okolo zabranjene zone za ostatak. Za (b) se koriste vozila koja ne proizvode ni izduvne gasove ni buku - bicikli i električna vozila. U Beogradu ima i razlog (c) - smanjenje pretvaranja Srbije u otpad za automobile iz ostatka sveta. Pritom narod baca pare na kola koja onda ne može da priušti da održava i vozi umesto da, ili je vozi uopšte ili da kupuje ono što neće uskoro na otpad i jeftino je voziti - električna vozila (trenutno ih je oko 10x jeftinije puniti nego benzince). Vlada bi morala da olakša / omogući registraciju istih i obrazuje narod čije je oči zamazao naftni kartel.
@BG 1: Sada već koštaju otprilike isto (nova kola). "Tehnika" je je delimično ista (točkovi, kočnice, ...), delimično "odraslija" i sigurnija (elektromotori se masovno koriste u industriji, prva kola su bila električna).
Kakvo naplaćivanje u Beogradu za ulazak u centar grada, pa i onako je ceo centar pešačka zona .Šta zar i taj namet ,dosta bre više sa skidanjem golog o čemu pričate sram vas bilo.
Grad Beograd moze da se ugleda na London, Milano i ostale gradove tek kad u Beogradu bude napravljen metro i uspostavljen normalan saobracaj, do tada mogu tupavci da razmatraju o cemu oce.. Mnogo je glava koje nemaju veze sa realnoscu na raznim pozicijama...
Radni
Сада ће фирме које сисају буџетска предузећа да профитирају.
Podelite komentar
Cik
Mogu da naplacuju prolaz kroz centar al kad prvo srede gradski prevoz i poprave sve rupe u tom istom centru 100 m pa rupa 100 m pa rupa(zivim u centru)
Podelite komentar
Marko
Studija se placa znaci neko ce da mete dobre pare u dzep za nekakve futuristicke skrabotine
Podelite komentar
JS
Pa zna se valjda da je to ideja vecitog zamenika. Mora da se istakne, smislice on jos sto-sta. Ovo je pocetak unistavanja glavnog grada.
Podelite komentar
ARCIBALD
Jel moze da platim taksu a da nikad vise u zivotu ne udjem u Beograd ?
Podelite komentar
1 из 5. колоне
@ARCIBALD
То мајсторе, седи лепо у својој Прованси.
Podelite komentar
Prolom
@ARCIBALD
Evo Beograd place za tobom. Voda na sve strane. Niko te ni ne zove.
Podelite komentar
Niki
O cemu vi pricate..Beogradjani koji su ovde rodjeni i njihova deca i unuci,kao i ljudi koji zive u ovom gradu da placaju ulazak u centar,kao i ljudi iz Srbije!!!Sramota!!!Naplacujte strancima takse!!!Ovo je glavni grad i vi ce te ljudima iz Srbije da naplacujete ulazak,prolazak kroz centar grada,kao i naplatu karte za Kalemegdan!Naplacuj strancimaa...Ja sam bila u celoj Evropi,platim taksu i to je to,kakva posebna naplata za centar!!!
Podelite komentar
Паун54
ИЛИ СВИ - ИЛИ НИКО. ЗАТВОРИТИ УЛИЦЕ ЗА СВЕ УЧЕСНИКЕ У САОБРАЋАЈУ. НЕ МОГУ СЕ ДЕЛИТИ ГРАЂАНИ НА ОНЕ КОЈИ ИДУ ИЛИ НЕ ИДУ У ЦЕНТАР.
Podelite komentar
Y
Prevoz je katastrofalan. VELIKE GUZVE NEDOLAZAK BUSA NA VREME.
Podelite komentar
Kanađanin
1. Beograd možda nema metro ali, u poređenju sa mnogim gradovima, ima vrlo razvijenu i gustu mrežu gradskog prevoza. 2. Razlozi za zabranu saobraćaja kroz neki deo grada (u svetu) su obično (a) smanjenje gužvi (i, npr., obezbeđivanje neometanog prolaza gradskom saobraćaju i hitnim službama) i (b) smanjenje zagađenja (kako izduvnim gasovima tako i bukom). Za (a) je potreban dobar gradski prevoz (bilo koje vrste) i saobraćajnice okolo zabranjene zone za ostatak. Za (b) se koriste vozila koja ne proizvode ni izduvne gasove ni buku - bicikli i električna vozila. U Beogradu ima i razlog (c) - smanjenje pretvaranja Srbije u otpad za automobile iz ostatka sveta. Pritom narod baca pare na kola koja onda ne može da priušti da održava i vozi umesto da, ili je vozi uopšte ili da kupuje ono što neće uskoro na otpad i jeftino je voziti - električna vozila (trenutno ih je oko 10x jeftinije puniti nego benzince). Vlada bi morala da olakša / omogući registraciju istih i obrazuje narod čije je oči zamazao naftni kartel.
Podelite komentar
BG 1
@Kanađanin
Koliko puta je elekto auto skuplje od benzinca,sigurno deset puta sa jos nedovoljno sigurnom tehnikom koja je na početku razvoja,održavanje.
Podelite komentar
Kanađanin
@Kanađanin
@BG 1: Sada već koštaju otprilike isto (nova kola). "Tehnika" je je delimično ista (točkovi, kočnice, ...), delimično "odraslija" i sigurnija (elektromotori se masovno koriste u industriji, prva kola su bila električna).
Podelite komentar
.
Buši ahahahahahah buši aahhaahhaha buši ahahahaha DEMOKRATIJA IDEMOOO
Podelite komentar
Nameti
Kakvo naplaćivanje u Beogradu za ulazak u centar grada, pa i onako je ceo centar pešačka zona .Šta zar i taj namet ,dosta bre više sa skidanjem golog o čemu pričate sram vas bilo.
Podelite komentar
Sasa
Bolje primeniti ono sto je imao Singapur...u centar samo auto koji ima 4 putnika.Na Slaviji jednu stanicu gde bi ljudi uzimali putnike
Podelite komentar
Petar
Grad Beograd moze da se ugleda na London, Milano i ostale gradove tek kad u Beogradu bude napravljen metro i uspostavljen normalan saobracaj, do tada mogu tupavci da razmatraju o cemu oce.. Mnogo je glava koje nemaju veze sa realnoscu na raznim pozicijama...
Podelite komentar