≫ 

Ko će odlučiti o naplati ulaska u centar Beograda?

 ≫ 

Studija ne podrazumeva automatsko uvođenje sistema naplate prolaska vozila kroz centar.

Komentari

  • Radni

    29. maj 2019 | 17:47

    Сада ће фирме које сисају буџетска предузећа да профитирају.

  • Cik

    29. maj 2019 | 17:36

    Mogu da naplacuju prolaz kroz centar al kad prvo srede gradski prevoz i poprave sve rupe u tom istom centru 100 m pa rupa 100 m pa rupa(zivim u centru)

  • Marko

    29. maj 2019 | 16:10

    Studija se placa znaci neko ce da mete dobre pare u dzep za nekakve futuristicke skrabotine

  • JS

    29. maj 2019 | 16:04

    Pa zna se valjda da je to ideja vecitog zamenika. Mora da se istakne, smislice on jos sto-sta. Ovo je pocetak unistavanja glavnog grada.

  • ARCIBALD

    29. maj 2019 | 15:27

    Jel moze da platim taksu a da nikad vise u zivotu ne udjem u Beograd ?

    • 29. maj 2019 | 15:44

      1 из 5. колоне

      @ARCIBALD

      То мајсторе, седи лепо у својој Прованси.

    • 29. maj 2019 | 17:25

      Prolom

      @ARCIBALD

      Evo Beograd place za tobom. Voda na sve strane. Niko te ni ne zove.

  • Niki

    29. maj 2019 | 15:17

    O cemu vi pricate..Beogradjani koji su ovde rodjeni i njihova deca i unuci,kao i ljudi koji zive u ovom gradu da placaju ulazak u centar,kao i ljudi iz Srbije!!!Sramota!!!Naplacujte strancima takse!!!Ovo je glavni grad i vi ce te ljudima iz Srbije da naplacujete ulazak,prolazak kroz centar grada,kao i naplatu karte za Kalemegdan!Naplacuj strancimaa...Ja sam bila u celoj Evropi,platim taksu i to je to,kakva posebna naplata za centar!!!

  • Паун54

    29. maj 2019 | 14:56

    ИЛИ СВИ - ИЛИ НИКО. ЗАТВОРИТИ УЛИЦЕ ЗА СВЕ УЧЕСНИКЕ У САОБРАЋАЈУ. НЕ МОГУ СЕ ДЕЛИТИ ГРАЂАНИ НА ОНЕ КОЈИ ИДУ ИЛИ НЕ ИДУ У ЦЕНТАР.

  • Y

    29. maj 2019 | 14:44

    Prevoz je katastrofalan. VELIKE GUZVE NEDOLAZAK BUSA NA VREME.

  • Kanađanin

    29. maj 2019 | 14:35

    1. Beograd možda nema metro ali, u poređenju sa mnogim gradovima, ima vrlo razvijenu i gustu mrežu gradskog prevoza. 2. Razlozi za zabranu saobraćaja kroz neki deo grada (u svetu) su obično (a) smanjenje gužvi (i, npr., obezbeđivanje neometanog prolaza gradskom saobraćaju i hitnim službama) i (b) smanjenje zagađenja (kako izduvnim gasovima tako i bukom). Za (a) je potreban dobar gradski prevoz (bilo koje vrste) i saobraćajnice okolo zabranjene zone za ostatak. Za (b) se koriste vozila koja ne proizvode ni izduvne gasove ni buku - bicikli i električna vozila. U Beogradu ima i razlog (c) - smanjenje pretvaranja Srbije u otpad za automobile iz ostatka sveta. Pritom narod baca pare na kola koja onda ne može da priušti da održava i vozi umesto da, ili je vozi uopšte ili da kupuje ono što neće uskoro na otpad i jeftino je voziti - električna vozila (trenutno ih je oko 10x jeftinije puniti nego benzince). Vlada bi morala da olakša / omogući registraciju istih i obrazuje narod čije je oči zamazao naftni kartel.

    • 29. maj 2019 | 15:12

      BG 1

      @Kanađanin

      Koliko puta je elekto auto skuplje od benzinca,sigurno deset puta sa jos nedovoljno sigurnom tehnikom koja je na početku razvoja,održavanje.

    • 30. maj 2019 | 00:27

      Kanađanin

      @Kanađanin

      @BG 1: Sada već koštaju otprilike isto (nova kola). "Tehnika" je je delimično ista (točkovi, kočnice, ...), delimično "odraslija" i sigurnija (elektromotori se masovno koriste u industriji, prva kola su bila električna).

  • .

    29. maj 2019 | 14:29

    Buši ahahahahahah buši aahhaahhaha buši ahahahaha DEMOKRATIJA IDEMOOO

  • Nameti

    29. maj 2019 | 13:51

    Kakvo naplaćivanje u Beogradu za ulazak u centar grada, pa i onako je ceo centar pešačka zona .Šta zar i taj namet ,dosta bre više sa skidanjem golog o čemu pričate sram vas bilo.

  • Sasa

    29. maj 2019 | 13:39

    Bolje primeniti ono sto je imao Singapur...u centar samo auto koji ima 4 putnika.Na Slaviji jednu stanicu gde bi ljudi uzimali putnike

  • Petar

    29. maj 2019 | 13:37

    Grad Beograd moze da se ugleda na London, Milano i ostale gradove tek kad u Beogradu bude napravljen metro i uspostavljen normalan saobracaj, do tada mogu tupavci da razmatraju o cemu oce.. Mnogo je glava koje nemaju veze sa realnoscu na raznim pozicijama...