≫ 

Ministar potvrdio: Srbija zabranjuje uvoz starijih automobila, a evo i kada

 ≫ 

"Zabrana uvoza polovnih vozila sa motorima ''evro 3'' ili ''evro 4'' nije samo pitanje saobraćaja i privrede"

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Maja
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Maja

    15. april 2020 | 14:35

    Sto pre da zabrane uvoz i da zabrane da se auto otpad vozi po ulici. Kršine koje voze zagadjuju vazduh,zagadjuju bukom to su bucni motori, ne placaju parking prave nered zagradjuju druge automobile.

  • aksa

    16. decembar 2019 | 11:56

    zasto ne zabrani kinezima koji vode smederevsku zelezaru da rade ako nemaju filtere za vazduh nego sve po vozacima automobila bacaju drvlje i kamenje a oni su najmanji zagadjivaci. kinezi i zelezara su na putu da poguse celo smederevo i okolinu blizu i dalju.

  • Lobotomija

    14. novembar 2019 | 15:52

    Što onda u svemu ostalom ne pratimo Evropu? Mada mislim da su veći izvori zagađenja kamioni i autobusi.Koliko znam u Nemačkoj je samo u dva grada zabranjen ulaz ispod euro 5, i to su dva ekonomski najjača grada, Minhen i Štutgart, i registracija takvih auto kod njih je oko 100€, bez obzira na kubikažu. Kiredit za kupovinu auta je sa minimalnom kamatom....Ima toliko toga da se sređuje pre euro 3 i 4.