≫ 

Ministar potvrdio: Srbija zabranjuje uvoz starijih automobila, a evo i kada

 ≫ 

"Zabrana uvoza polovnih vozila sa motorima ''evro 3'' ili ''evro 4'' nije samo pitanje saobraćaja i privrede"

Komentari

  • Maja

    15. april 2020 | 14:35

    Sto pre da zabrane uvoz i da zabrane da se auto otpad vozi po ulici. Kršine koje voze zagadjuju vazduh,zagadjuju bukom to su bucni motori, ne placaju parking prave nered zagradjuju druge automobile.

  • aksa

    16. decembar 2019 | 11:56

    zasto ne zabrani kinezima koji vode smederevsku zelezaru da rade ako nemaju filtere za vazduh nego sve po vozacima automobila bacaju drvlje i kamenje a oni su najmanji zagadjivaci. kinezi i zelezara su na putu da poguse celo smederevo i okolinu blizu i dalju.

  • Lobotomija

    14. novembar 2019 | 15:52

    Što onda u svemu ostalom ne pratimo Evropu? Mada mislim da su veći izvori zagađenja kamioni i autobusi.Koliko znam u Nemačkoj je samo u dva grada zabranjen ulaz ispod euro 5, i to su dva ekonomski najjača grada, Minhen i Štutgart, i registracija takvih auto kod njih je oko 100€, bez obzira na kubikažu. Kiredit za kupovinu auta je sa minimalnom kamatom....Ima toliko toga da se sređuje pre euro 3 i 4.

    • 14. novembar 2019 | 17:57

      Mac

      @Lobotomija

      Šta smatraš pod registracijom? Tehnički pregled je isti, to je istina, ali porez i osiguranje nikako. I ima veze koliko kubika ima i te kako.

  • Ivan Niš

    14. novembar 2019 | 15:21

    Što se tiče zagađenja u redu,ali ne bih se baš složio da je za veći procenat saobraćajnih nesreća krivac zastareli vozni park,ja kad čitam u vestima sve su to vozila novijeg datuma!