Sto pre da zabrane uvoz i da zabrane da se auto otpad vozi po ulici. Kršine koje voze zagadjuju vazduh,zagadjuju bukom to su bucni motori, ne placaju parking prave nered zagradjuju druge automobile.
zasto ne zabrani kinezima koji vode smederevsku zelezaru da rade ako nemaju filtere za vazduh nego sve po vozacima automobila bacaju drvlje i kamenje a oni su najmanji zagadjivaci. kinezi i zelezara su na putu da poguse celo smederevo i okolinu blizu i dalju.
Što onda u svemu ostalom ne pratimo Evropu? Mada mislim da su veći izvori zagađenja kamioni i autobusi.Koliko znam u Nemačkoj je samo u dva grada zabranjen ulaz ispod euro 5, i to su dva ekonomski najjača grada, Minhen i Štutgart, i registracija takvih auto kod njih je oko 100€, bez obzira na kubikažu. Kiredit za kupovinu auta je sa minimalnom kamatom....Ima toliko toga da se sređuje pre euro 3 i 4.
Što se tiče zagađenja u redu,ali ne bih se baš složio da je za veći procenat saobraćajnih nesreća krivac zastareli vozni park,ja kad čitam u vestima sve su to vozila novijeg datuma!
Maja
Sto pre da zabrane uvoz i da zabrane da se auto otpad vozi po ulici. Kršine koje voze zagadjuju vazduh,zagadjuju bukom to su bucni motori, ne placaju parking prave nered zagradjuju druge automobile.
Podelite komentar
aksa
zasto ne zabrani kinezima koji vode smederevsku zelezaru da rade ako nemaju filtere za vazduh nego sve po vozacima automobila bacaju drvlje i kamenje a oni su najmanji zagadjivaci. kinezi i zelezara su na putu da poguse celo smederevo i okolinu blizu i dalju.
Podelite komentar
Lobotomija
Što onda u svemu ostalom ne pratimo Evropu? Mada mislim da su veći izvori zagađenja kamioni i autobusi.Koliko znam u Nemačkoj je samo u dva grada zabranjen ulaz ispod euro 5, i to su dva ekonomski najjača grada, Minhen i Štutgart, i registracija takvih auto kod njih je oko 100€, bez obzira na kubikažu. Kiredit za kupovinu auta je sa minimalnom kamatom....Ima toliko toga da se sređuje pre euro 3 i 4.
Podelite komentar
Mac
@Lobotomija
Šta smatraš pod registracijom? Tehnički pregled je isti, to je istina, ali porez i osiguranje nikako. I ima veze koliko kubika ima i te kako.
Podelite komentar
Ivan Niš
Što se tiče zagađenja u redu,ali ne bih se baš složio da je za veći procenat saobraćajnih nesreća krivac zastareli vozni park,ja kad čitam u vestima sve su to vozila novijeg datuma!
Podelite komentar