
Zašto brendovima ne trebaju dugačke reklame? Dovoljne su im 2 sekunde
Samo ultrakratke reklame mogu da prenesu poruku brenda ili proizvoda, zaključak je najnovijeg istraživanja sprovedenog u Holandiji, a domaći stručnjaci slažu se da su sažete i jasne forme postale standard u prenošenju poruka.
Istraživanje agencije "IPG Mediabrands" i partnera pokazalo je da je identifikacija brenda neophodna u prve dve sekunde videa. Bilo da je reč o komercijalnom ili informativnom sadržaju, pogotovo onom koji se odvija digitalnim putem - suština je u sažetoj i jasnoj formi, jer naša pažnja brzo prelazi na druge stvari.
Duge reklame su ranije imale smisla, jer su bile jedinstven, inovativni način prikaza neke poruke ili kompanije, ali u današnje vreme, kada (ne)svesno konzumiramo enormnu količinu sadržaja svaki dan, skloni smo "upijanju" kratkih poruka koje izazivaju određenu emociju, odnosno instant reakciju.
Holandska studija pokazuje da u spotu koji traje dve sekunde 90 odsto gledalaca prepozna proizvod, 98 odsto vidi koji je brend u pitanju i 70 odsto razume poruku.
Ako dugačak video oglas nema oznaku brenda ili proizvoda u prve dve sekunde, gledaoci neće imati pojma o čemu se radi, navodi se u studiji čiji su rezultati pokazali i da 39 odsto ispitanika na Fejsbuku ili Instagramu pogleda samo prve 2 ili 3 sekunde spotova koji traju 20 do 30 sekundi.
Video: Direktor Toshibe za Telegraf otkriva koje ćemo televizore u budućnosti kupovati
(Telegraf Biznis/Tanjug)
Video: Vodimo vas iza kulisa EDS-a: Mreža duža od obima planete
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Vodolijax
Mercedesu ne treba uopšte reklama,kvalitet je njegova reklama.
Podelite komentar