• 0

Dan posle: Direktor poznate domaće kompanije nam tvrdi - "Tražimo nove kolege"

"Prehrambena industrija je od vitalnog značaja za naciju jer obezbeđuje dostupnost hrane svima širom zemlje"

  • 0
Dan posle korona virusa, Telegraf biznis

Ilustracija: Nikola Jovanović Foto: Shutterstock

Dan posle je već počeo, a budućnost rada već se dešava u ovim trenucima. Mnogi svetski ekonomisti, ali i domaći, saglasni su da će korona promeniti način poslovanja kakav poznajemo.

Kažu, ovo je ono "jednom u 100 godina".

Šta posle krize, šta će preduzetnici da rade kada se završi vanredno stanje? Kako će funkcionisati biznis segment, kako mala, srednja i velika preduzeća?

Kako se pripremiti za period posle korone? O svojim načinima borbe i pripreme za period koji dolazi, strahovima, izazovima, ali i srećnim okolnostima, govoriće sagovornici Telegraf Biznisa iz svih ekonomskih oblasti. Vi nam vaše sugestije, iskustva i predloge šaljite na biznis@telergaf.rs

Aco Tomašević je direktor kompanije Neoplanta kaže da će oni i ubuduće da nastave za primenom preventivnih mera. Pitali smo ga kako je kompanija koju vodi "prošla" kroz ovaj period i šta očekuju u narednom periodu.

- Situacija u kojoj smo se našli je sve u poslovnom svetu stavila pred dva velika izazova, da sačuvamo zdravlje svojih zaposlenih i održimo poslovanje i obezbedimo stabilnost kompanija i primanja naših ljudi. Ponosan sam na svakog svog kolegu, jer smo zajedno u ovoj situaciji koja je za sve nova pokazali da smo pravi tim profesionalaca i odgovornih pojedinaca. Iako je vanredno stanje ukinuto, mi ćemo nastaviti sa primenom svih preventivnih mera i u narednom, dužem periodu.

Dezo barijere, obavezna zaštitna oprema, manji broj ljudi u prostoriji, način su poslovanja koji će i u buduće biti praksa i novo normalno stanje -

Aco Tomašević

"Navike potrošača su se promenile i verujemo da će takve i ostati još neko vreme"/Foto: Privatna arhiva

Kako ističe Tomašević, prehrambena industrija je od vitalnog značaja za naciju jer obezbeđuje dostupnost hrane svima širom zemlje.

- U svakoj situaciji dajemo svoj maksimum i na sve načine se trudimo da damo doprinos društvu. U proteklom periodu smo čak zapošljavali nove kolege, i dalje smo u tom procesu i želimo da sa novim radnim mestima dočekamo „dan posle“.

Kriza izazvana pandemijom koronavirusa donela je mnogo nepoznanica za globalnu ekonomiju, kompanije je podsetila na značaj empatije, inspirisala na brze promene i prilagođavanje i suočila sa pitanjem na koje još uvek niko nema odgovor – kakve će tačno biti  posledice pandemije po svetski biznis i koliko dugo će se osećati, navodi on.

- Ono što već sada možemo da primetimo i na mikroplanu, jeste da su se navike potrošača promenile i verujemo da će takve i ostati još neko vreme.

U našem slučaju to konkretno znači da je porasla potražnja za gotovim, upakovanim proizvodima vertikalne linije, a da je kupovina na mesoreznicama na tzv. beloj liniji manja nego što je bila. Naše proizvodne i marketinške aktivnosti uskladićemo sa potrebama i željama potrošača, kako god da se one budu menjale, jer se trudimo da im u svim okolnostima budemo podrška.

Više vremena koje smo provodili u kući, usmereni na online sadržaje, ispratili smo pojačanjem aktivnosti na digitalnim kanalima komunikacije koji pružaju mnoštvo mogućnosti za zanimljive sadržaje, zabavne ali i one sa korisnim informacijama za  pratioce -

Video: Ko će i dalje da radi od kuće, kako će se koristiti odmori...

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke