• 0

Da li ste primetili? Reklame gotovo svih brendova postale su iste!

Trebalo je brzo pronaći novu poruku

  • 0
Ljudi, maske, reklama, bilbord, koronavirus

Foto: Tanjug/AP

U nekim normalnim vremenima, korporacije se uglavnom takmiče u osmišljavanju originalnije i maštovitije poruke koju će uputiti milionskoj publici. Manje ili više zanimljive i primamljive, sa sobom uvek nose lični pečat brenda, kao i prepoznatljive kompanijske vrednosti, toliko da samo po melodiji znamo koja je reklama u pitanju.

Pandemija koronavirusa je uticala na marketnške akivnosti kompanija. Usled potpuno izmenjenih dnevnih navika ljudi, bilo je neprimereno puštati reklame koje prikazuju veliku koncentraciju ljudi na jednom mestu, druženja, zabave, a pojedini su, usled potpune obustave rada, morali u potpunosti da obustave svoje kampanje. Ne tako mali broj korporacija odlučio je i da svoj novac preusmeri u neke druge tokove, poput različith vrsta pomoći i donacija, a u cilju lakšeg prevazilaženja novonastalih okolnosti.

Kako je situacija nastupila brzo, bilo je neophodno isto tako brzo pronaći novu poruku i prilagoditi se, bez obzira na industriju kojoj kompanija pripada. Iako je određenim sektorima svakako bilo lakše, čini se kao da su marketinški timovi, koji su radili na ovom zadatku, obavili zajednički posao i tako došli do, gotovo univerzalne, "COVID-19 reklame".

I dok u pozadini uglavnom ide slična, setna, piano melodija, poruka svih njih je jasna i gotovo ista: “živimo u nesigurnim vremenima, ali smo tu zbog vas”; “zajedno smo sa vama dugi niz godina”, “glavni prioritet su nam ljudi i porodice”; “naše usluge stižu do udobnosti i sigurnosti vašeg doma”; i ona najvažnija “ne zaboravite: svi smo zajedno u ovome!” , uz obavezan hešteg #zajedno.

Kompanije zaista nisu imale dovoljno vremena. Iznenada su se našle u ovoj situaciji koja im nije ostavljala puno prostora, a rešenje je trebalo da bude ekspresno. Uz to, rad je bio ograničen, falili su im resursi, ljudi...

Šta mislite, da li su postupili kako treba?

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke