• 0

Znate li zašto logo marke na odeći uvek stoji na levoj strani?

Postoji jedan izuzetak

  • 0
Katie Holmes, Kejti Holms Foto: Profimedia/The Image Direct

Bez obzira na to da li je za vas logo brenda statusni simbol ili jednostavno "oznaka", da li ste se nekad zapitali zašto se logo brenda, tj modne marke uvek nalazi na levoj strani odeće?

Kako objašnjavaju marketinški stručnjaci da je na tom mestu, logo brenda najupečatljiviji.

Studije pokazuju da kada se rukujemo s nekim, prvo gledamo u njegovu levu stranu, jer nam desna ruka pokriva taj desni deo grudi. Izuzetak su one velike oznake preko celog odevnog komada.

Tokom ne tako davne prošlosti, dok još nisu postojale oznake marki, bili su vojni ordeni, značke i broševi koji su se takođe nosili na levoj strani. Tada je to imalo veze i sa stranom na kojoj se nalazi srce.

Kada pogledate gotovo sve portale, njihovi nazivi i logo se uvek nalaze u gornjem levom uglu, a glavni razlog je taj što ljudi u zapadnom svetu čitaju i pišu sa leva na desno.

Prema studiji "Nelsen Norman" grupe zaključeno je da se korisnici više sećaju marki kada se logotipi stavljaju na levu nego na desnu stranu.

Video: U Luj Viton sanduku čuvali hranu za živinu 150 godina, pojma nisu imali koliko košta

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>