• 0

Top 3 industrije u koje vredi ulagati novac u post-korona periodu

Ako je verovati ovim milenijalcima, glavni izvor zarade u narednim mesecima biće tehnološki, prodajni i prehrambeni segment

  • 0
Svetu će biti potrebni menadžeri svih vrsta

Foto: Pixabay

Tokom pandemije kovid-19 mnoge stvari su se promenile: za nekoga nabolje, a za nekoga baš i ne. Ipak, ako ste početnik u biznisu, u post-korona periodu imate priliku da izaberete na šta ćete se fokusirati, a što je beležilo rast i uspeh prethodnih meseci.

CNBC Make It je razgovarao sa tri milenijalca iz Singapura i došao do zaključka da mladi ljudi sada najradije ulažu novac u prodaju, hranu i tehnologiju.

Prema rečima Bena Svona (39) ideja je da naša budućnost bude rezilijentnija, te da se ne ponoviscenario s nestašicom hrane i praznim policama, kao što je bilo širom sveta početkom krize. Nekadašnji inženjer iz Australije pokrenuo je u Singapuru biznis 2013. godine.

Vlada te zemlje planira da uloži više od 200 miliona u buduće startape, i da do 2030. poveća domaću prehrambenu proizvodnju.

Henri Čen je 2014. osnovao "cashback" platformu ShopBack, koja kupcima vraća deo novac za svaku kupovinu izvršenu preko njihove aplikacije.

Onlajn trgovina je naročito u porastu tokom krize, toliko da su ljudi potpuno promenili svoje navike. Nastavljaju da kupuju preko interneta i sada kada su radnje otvorene. Čenova aplikacija je do sada vratila 115 miliona dolara korisnicima iz Azijsko-pacifičkog regiona, kojih je 20 miliona.

Od aprila do juna ove godine, ShopBack je uvrstio oko 500 novih trgovaca u svoju mrežu, i sada ih ima čak 4.000, uključujući Amazon, Taobao, Expedia-u.

Prethodno pomenute dve industrije nesumnjivo se razvijaju tako dobro zbog rastuće tehnologije i novih mogućnosti, a kako smo pisali više puta, ove godine najviše uspeha beleže upravo tehnološke kompanije. Dakle, to je nepogrešiv put kojim treba krenuti.

Rohit Dža je pokrenuo telekomunikacioni startap Transcelestial, jer smatra da je internet naša sadašnjost, ali i budućnost. Prema podacima UN, krajem 2019. oko 3,6 milijardi ljudi (46%) nije bilo povezano na internet, što bi moglo da se promeni ubuduće.

Dža kaže da njegova kompanija gleda 50 godina unapred i pokušava da se prilagodi brzim trendovima koji se dešavaju u razvijenom svetu. Dodaje da će tehnologija iz godinu u godinu biti sve važnija i potrebnija, a do 2025. godine ovaj region Azije planira da "okupira" 29% svetske 5G primene.

Video: Spasavanje biznisa: Bordel pretvorio u bar na plaži sa specijalnim uslovima zbog korone

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke