• 1

Uspeh kompanije meren zadovoljstvom zaposlenih

Po sedmi put, Coca-Cola HBC Srbija objavila je Izveštaj o održivom poslovanju za 2019. godinu i upoznala javnost sa nizom inicijativa sprovedenih u tom periodu.

  • 1
Coca Cola

Foto: Goshke/Coca Cola

Sjajne poslovne odluke i odlični rezultati u domenu ulaganja u zajednicu, zaposlene, zaštitu životne sredine i inovacije na tržištu, pokazali su da kompanija, paralelno sa razvojem poslovanja, insistira i na razvoju lokalne zajednice u kojoj posluje već više od pola veka.

Coca-Cola HBC tim u Srbiji čini preko 1400 sjajnih ljudi, a ulaganje u njihov razvoj, jedan je od ključnih stubova održivog poslovanja. Verujući da uspeh kompanije zavisi od uspeha i zadovoljstva zaposlenih, Coca-Cola HBC Srbija sjajne poslovne rezultate postiže upravo negovanjem timskog duha i stalnim insistiranjem na podsticajnom i ravnopravnom radnom okruženju, gde se različitost poštuje i podržava. Takođe, činjenica da Coca-Cola tim čini 57% milenijalaca, 31% pripadnika generacije X i 8% zaposlenih generacije Z, predstavlja snažan osnov za mnoštvo novih ideja, energiju i kreativnost.

Samo u prethodnoj godini, zaposleni u Coca-Cola HBC Srbija, proveli su 17 000 sati u usavršavanju. Kreiranjem stalnih prilika za učenje u različitim oblastima biznisa, kompanija nastoji da ih ohrabri da budu autentični, otvorenog uma, smeli i fleksibilni, da rade na svojoj karijeri i razvoju veština. Istovremeno, omogućava im i slobodu da izbalansiraju svoj privatni i poslovni život, a najbolji primer za to je fleksibilno radno vreme, rad od kuće kao i niz drugih benefita koji pružaju priliku zaposlenima da se na svim poljima osećaju zadovoljno i uspešno.

Pozicioniranje na tržištu i liderska pozicija u velikoj meri zavise od stalnih inovacija i svežih ideja. Zato je za mnoge uspešne kompanije važno prepoznavanje i zadržavanje mladih talenata koji predstavljaju izvor nove snage i energije. Koliko je u tome uspešna Coca-Cola HBC Srbija, svedoči i činjenica da je petu godinu zaredom proglašena za najpoželjnijeg poslodavca, na osnovu istraživanju Youth Speak Survey, organizovanom u saradnji sa MASMI-jem i studentskom organizacijom AIESEC. Takođe, prema poslednjem istraživanju sprovedenom 2018.godine, drugi put za redom, Coca-Cola HBC Srbija prepoznata je i za najpoželjnijeg poslodavca prema istraživanju Infostuda, što pokazuje da se zalaganje kompanije zaista vrednuje i ceni.

Insistiranje na ulaganju u zaposlene, njihovu bezbednost i zadovoljstvo, pokazalo se opravdanim tokom poslednjih meseci i krize izazvane virusom Covid-19. Zahvaljujući izgrađenom poverenju i stalnoj komunikaciji sa zaposlenima, postojala je jaka svest o važnosti bezbednog ponašanja, kao i snažna međusobna briga među kolegama. Upravo je taj timski duh, visok stepen solidarnosti, profesionalnosti i odgovornosti, uticao da se kompanija sa izazovom suoči spremnija i snažnija.

U želji da potrošačima pruži samo najbolje, Coca-Cola HBC Srbija kontinuirano uvodi inovacije, ali i svojim inicijativama pokreće pozitivne promene u društvu. Preko pola veka, osvežava i podržava, poručujući da su za uspeh na tržištu potrebni kako ambiciozni planovi, tako i istrajan tim izgrađen na poverenju i poštovanju.

(Telegraf.rs/PR)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • milica

    kola je kompanija ciji je proizvod davno osvojijo svet i nema konkurenciju. Nevidimo efekat vaseg usavrsavanja, proizvod je oduvek ovakav i nema kud napred. Niko nista novo noje izmislio. Kao vlasnik jednog restorana od 2005 sam dobila jedan frizider i jos me dobro sluzi. Kolin putnik nas kontrolise redovno, ali sam razocarana da case koline nisam dobila ima vise od pet godina, ni jedan paket. Odgovor je uvek isti, ne dobijamo. Imam ja more casa, ali koline sam samo prosle godine kupila u RS na jednoj pijaci.

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke