Za 15 godina neće više biti benzinaca ni na ovim putevima: Ovo je ambiciozni plan

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika DaDa
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • DaDa

    27. septembar 2020 | 13:03

    Samo sto tu ima isto jedan problem . Da bi se napravila litium baterija za jedno vozilo , izbaci se CO2, kao sto jedno vozilo srednje klase predje 200,000 kilometara.

  • Elektro-vozač

    25. septembar 2020 | 11:09

    Što pre to bolje. Oni koji realno razmišljaju već sada znaju da je ne samo rizično već i veoma glupo kupovati kola na fosilna goriva - ukupno su skuplja (i bez olakšica), lošiji ugođaj vožnje, daleko veće zamajavanje oko točenja goriva i održavanja. Jedino se naftaški kartel još koprca pa još uvek nema dovoljno električnih za sve ali se i na tome radi. Proizvođačima koji lažu ostale (a možda.i sebe) i nastavljaju sa proizvodnjom "vuruna" mesto je u prošlosti, sa po kojim primerom u muzeju zagađivače istorije.