Samo sto tu ima isto jedan problem . Da bi se napravila litium baterija za jedno vozilo , izbaci se CO2, kao sto jedno vozilo srednje klase predje 200,000 kilometara.
Što pre to bolje. Oni koji realno razmišljaju već sada znaju da je ne samo rizično već i veoma glupo kupovati kola na fosilna goriva - ukupno su skuplja (i bez olakšica), lošiji ugođaj vožnje, daleko veće zamajavanje oko točenja goriva i održavanja. Jedino se naftaški kartel još koprca pa još uvek nema dovoljno električnih za sve ali se i na tome radi. Proizvođačima koji lažu ostale (a možda.i sebe) i nastavljaju sa proizvodnjom "vuruna" mesto je u prošlosti, sa po kojim primerom u muzeju zagađivače istorije.
DaDa
Samo sto tu ima isto jedan problem . Da bi se napravila litium baterija za jedno vozilo , izbaci se CO2, kao sto jedno vozilo srednje klase predje 200,000 kilometara.
Podelite komentar
Elektro-vozač
Što pre to bolje. Oni koji realno razmišljaju već sada znaju da je ne samo rizično već i veoma glupo kupovati kola na fosilna goriva - ukupno su skuplja (i bez olakšica), lošiji ugođaj vožnje, daleko veće zamajavanje oko točenja goriva i održavanja. Jedino se naftaški kartel još koprca pa još uvek nema dovoljno električnih za sve ali se i na tome radi. Proizvođačima koji lažu ostale (a možda.i sebe) i nastavljaju sa proizvodnjom "vuruna" mesto je u prošlosti, sa po kojim primerom u muzeju zagađivače istorije.
Podelite komentar