Em skupo gorivo, em atesti, em trosi vise, a trosi i ulje. Na kraju skuplje nego samo benzin. + slabije ide i mirise na pomfrit... A da ne pominjem sto nam je registracija preko 2.0 uzasna. Kakva je to politika da auto star 10 godina sa 2.2 motorom tretirate kao luksuz? Sve same neznalice u vlasti...
kod nas masovno prelaze kamioni na Dizel-TNG, pravi ogromne ustede na potrosnji goriva, oko 20% na 100km, izduvni gasovi smanjeni za 50%, dizel-tng buducnost
Najveći problem je sve više savremenih benzinaca sa direktnim ubrizgavanjem, gde je ugradnja gasa skupa. Ova starija vozila gazi vreme gde može gas za 500 evra
Vožnja na gas je isplativa i sad, naravno treba stimulisati smanjenjem nameta. U zavisnosti od potrošnje vozila gas sam sebe isplati za 10 do 20 hiljada km pređenih. Što je auto veći potrošač pre Se isplati. I to pričam o sekvent uređaju, naravno najjeftinijem tomaseto i ac gas, mene služio ekstra.
Vozila sam auto na gas godinama, pa odustala kad je država počela da udara po ušima. Kad sam ugradila uređaj za gas, cena gasa je bila 26 din za litar. Već posle nekoliko meseci je porasla do 80 i kusur, a onda nastavila da raste. Uz to, počeli su da traže prečeste ateste, pa sam htela da izvadim uređaj, da bi me obavestili da i ako ga izvadim, moram posle toga da uradim atest. Svaki atest u to vreme koštao je oko 15.000 din. Na kraju sam shvatila da sve to više nema smisla, prodala auto i kupila manji, mlađi i dizel.
U normalnim zemljama, same države podstiču ljude da pređu na gas zbog manjeg zagađenja, samo kod nas, kao da nas kažnjavaju što smo se drznuli da pređemo na nešto što je za nas jeftinije.
Zato sam i odustala. Sad imam mali dizelaš za grad, a kad mi treba nešto udobnije i veće za putovanje, uzmem od autorent-a i e boli me glava. Eto toliko.
Hoćemo u Evropu, a ekološka osvešćenost nam je skoro pa ravna nuli. Ne ide...
Plin u autu je žešća prevara... Pa u samom startu se vidi da je mala razlika u ceni... Evo benzin 134 din, plin 72... Ako pogledamo da plina auto troši 15-20% više, znači više nije 72 din nego 87 din... Troškovi i ostali nameti održavanja svedu na kraju razliku od svega 25% pa ko sebe vidi da mu se to isplati eto neka se zeza sa tim načinom vožnje... Ima tu još puno stvari pa da ne nabrajam...
Vozim se 15g. Na gas i nameti su sve veći i veći treba napunuti kasu! U poćetku i registracija jeftinija neka taksa manje posle uveli 2 takse više nego na benzin. Išao na more sa 120l plina i koštalo 50€. Sad je plin poskupeo jer je veca potražnja odmah i namet veći trebaju vučku pare. Za manju kilometražu sa svim njihovim nametima plin se ne isplati.
Kasno su se setili, sad kad su videli niko nece na gas jer ispade skuplje nego dizel ili benzin sad je kasno, da je gas 30,00 din mozda bi ljudi se zeznuli ali znamo iz iskustva da bi podigli cenu odmah sledece godine tako da...
Ja ne planiram da se vratim na gas cak i da bude tako...
TNG nije lose gorivo,ima odrzavanje periodicno i nije skupo,ali ubedljivo je CNG gorivo br 1.odrzavanje skoro i da ne postoji ,potrosnja u novcu je duplo manja u odnosu na benzin i naftu.jos jedna zabluda oko opasnosti,opasniji je benzin od gasa zato sto je tecan i sporo isparava i daje vremena za zapaljenje pri udesima.
Некада било сад се спомињало. Нови прописи уградња специјалног вентила који уколико се повећа притисак у боци он га испушта и када је боца у пламену.
Проверено сигурно.
rezervoar debljine 3mm lima, a benzin koji je 100 puta zapaljiviji od gasa u plasticnom rezervoaru, sansa za zapaljenje je 200 puta veca kod benzinskih rezervoara, klasicno nepoznavanje materije....
Za plin samo neke izmene, do skoro boca mogla sastrane u karavanu a sada samo na sredini iza sedišta i onda karavan nesluži ničemu jer nemaš mesta da nešto prevezeš, kako su se tu pare uzimale za te izmene, to su milionski iznosi.
Zašto ne pišete o KPG (komprimovan prirodni gas, engleska oznaka CNG ili narodski rečeno metan)? Ovaj derivat moze da se koristi i u dizel i u benzinskim motorima. Koristi se u automobilima, kamionima i autobusima (u Beogradu i Novom Sadu vidjao sam autobuse koji idu na KPG, obicno imaju oznake zelene energije). Ne zagadjuje, jaci je od svih derivata, oko 130 oktana, jeftiniji je (cena benzina oko 150RSD a KPG oko 90RSD, vozila ga manje troše (ako volizlo trosi 10l benzina na 100km trošiće oko 4kg KPG na 100km), točilica/specijalni kompresor može da se zakači i direktno na gasovod. Jedina mana što boca mora da izdrži veliki pritisak, prirodni gas postaje tečan na 250 bara ali kompozitnim materijalima i to je rešeno. Boce su lake i izdržavaju do 5x veći pritisak. Što se sigurnosti tiče ako dodje do havarije i nesreće on je lakši od vazduha i odmah odlazi u atmosferu. Lično mislim da je KPG gorivo budućnosti a ne TNG (tečni naftni gas). TNG ima malu oktansku vrednost izmedju 75 i 80 oktana, vozila ga više troše, dobija se vadjenjem nafte, koriste ga samo automobili.
Kome objasnjavati ovde? Dizlooo je najboljeee, vw top top nov nov nov !!! 😁
Metan je stvarno najbolja stvar, jos ako je fabricki, a pumpi u vecim mestima ima, vozis se za cenu kao na skuteru.
cng Ameri izbacuju iz upotrebe jer su dosli do istrazivanja da je veci zagadjivac od bezina.... prvo ga izbacuju sa transportnih brodova, postepeno planiraju da ukinu cng
Nisam cuo da je iko kod nas kupio traktor ili kamion na gas tako da ovo sluzi samo za populizam i da bi se jos od naroda uzelo vise; ara kroz razne poreze
Kolko ja znam Rusija nama isporucuje gas po 17 din i drzava Srbija je ponovo upozorena sto se trenutnih cena na nasem trzistu tice pa ce pre uslediti zavrtanje slavine nego sto ce do ovog nameta doci kako bi neko tu debelo prosperirao.
Dok ljudi nisu ugradjivali plin bio je skoro ba dzaba a od kako sve vise ugrađenih TNG uredjaja cena porasla itekako..zato sada se zadnjih dve godine sve redje ugradjuje plin ..atesti,reatesti,popravke i dodje mu na isto kao da vozis na benzin i olus ne zauzima mesto u gepeku
Није тачно. Сад сваки озбиљни сервисер ти све заврши. Дотераш ауто,одради ти сервис,замени боцу ако је истекао рок трајања. Уради атест. Ти дођеш на готово и платиш. Седнеш у ауто и возиш.
R9
Em skupo gorivo, em atesti, em trosi vise, a trosi i ulje. Na kraju skuplje nego samo benzin. + slabije ide i mirise na pomfrit... A da ne pominjem sto nam je registracija preko 2.0 uzasna. Kakva je to politika da auto star 10 godina sa 2.2 motorom tretirate kao luksuz? Sve same neznalice u vlasti...
Podelite komentar
branko
kod nas masovno prelaze kamioni na Dizel-TNG, pravi ogromne ustede na potrosnji goriva, oko 20% na 100km, izduvni gasovi smanjeni za 50%, dizel-tng buducnost
Podelite komentar
Neko
Najveći problem je sve više savremenih benzinaca sa direktnim ubrizgavanjem, gde je ugradnja gasa skupa. Ova starija vozila gazi vreme gde može gas za 500 evra
Podelite komentar
Neko
Vožnja na gas je isplativa i sad, naravno treba stimulisati smanjenjem nameta. U zavisnosti od potrošnje vozila gas sam sebe isplati za 10 do 20 hiljada km pređenih. Što je auto veći potrošač pre Se isplati. I to pričam o sekvent uređaju, naravno najjeftinijem tomaseto i ac gas, mene služio ekstra.
Podelite komentar
malena
Vozila sam auto na gas godinama, pa odustala kad je država počela da udara po ušima. Kad sam ugradila uređaj za gas, cena gasa je bila 26 din za litar. Već posle nekoliko meseci je porasla do 80 i kusur, a onda nastavila da raste. Uz to, počeli su da traže prečeste ateste, pa sam htela da izvadim uređaj, da bi me obavestili da i ako ga izvadim, moram posle toga da uradim atest. Svaki atest u to vreme koštao je oko 15.000 din. Na kraju sam shvatila da sve to više nema smisla, prodala auto i kupila manji, mlađi i dizel. U normalnim zemljama, same države podstiču ljude da pređu na gas zbog manjeg zagađenja, samo kod nas, kao da nas kažnjavaju što smo se drznuli da pređemo na nešto što je za nas jeftinije. Zato sam i odustala. Sad imam mali dizelaš za grad, a kad mi treba nešto udobnije i veće za putovanje, uzmem od autorent-a i e boli me glava. Eto toliko. Hoćemo u Evropu, a ekološka osvešćenost nam je skoro pa ravna nuli. Ne ide...
Podelite komentar
DRagutin
Plin u autu je žešća prevara... Pa u samom startu se vidi da je mala razlika u ceni... Evo benzin 134 din, plin 72... Ako pogledamo da plina auto troši 15-20% više, znači više nije 72 din nego 87 din... Troškovi i ostali nameti održavanja svedu na kraju razliku od svega 25% pa ko sebe vidi da mu se to isplati eto neka se zeza sa tim načinom vožnje... Ima tu još puno stvari pa da ne nabrajam...
Podelite komentar
Mirkoni
Ako se SMANJI akciza za Gas Od čega će da zivi DRŽAVA? SAMO UDRI PO SIROTINJI.
Podelite komentar
Mirkoni
Vozim se 15g. Na gas i nameti su sve veći i veći treba napunuti kasu! U poćetku i registracija jeftinija neka taksa manje posle uveli 2 takse više nego na benzin. Išao na more sa 120l plina i koštalo 50€. Sad je plin poskupeo jer je veca potražnja odmah i namet veći trebaju vučku pare. Za manju kilometražu sa svim njihovim nametima plin se ne isplati.
Podelite komentar
Ma kako da ne
Kasno su se setili, sad kad su videli niko nece na gas jer ispade skuplje nego dizel ili benzin sad je kasno, da je gas 30,00 din mozda bi ljudi se zeznuli ali znamo iz iskustva da bi podigli cenu odmah sledece godine tako da... Ja ne planiram da se vratim na gas cak i da bude tako...
Podelite komentar
Duka
TNG nije lose gorivo,ima odrzavanje periodicno i nije skupo,ali ubedljivo je CNG gorivo br 1.odrzavanje skoro i da ne postoji ,potrosnja u novcu je duplo manja u odnosu na benzin i naftu.jos jedna zabluda oko opasnosti,opasniji je benzin od gasa zato sto je tecan i sporo isparava i daje vremena za zapaljenje pri udesima.
Podelite komentar
Elektro-vozač
"Gas je gorivo budućnosti"? Pogledajte činjenice. Ne postoji "gorivo" koje ima budućnost.
Podelite komentar
Mirkoni
@Elektro-vozač
Sa ovim nametima je prošlost. Ja lično vozim preko 15g.
Podelite komentar
Boki
@Elektro-vozač
Od čega praviš struju, na vetar? Termoelektrane su najveći zagađivači vazduha u Srbiji, ispred toplana i celokupnog saobraćaja.
Podelite komentar
1111
Ukoliko Srbija postane pustinja, onda ce cena peska da skochi 3 do 4 puta.
Podelite komentar
Box
Uvek smo medju prvima po skupoci ne samo po gorivu nego po svemu,derikoze.
Podelite komentar
slag na torti
Ne mogu da verujem da ljudi ugradjuju plin. Bukvalno voze bombu sa sobom. To nigde na svetu nema.
Podelite komentar
Pop
@slag na torti
Некада било сад се спомињало. Нови прописи уградња специјалног вентила који уколико се повећа притисак у боци он га испушта и када је боца у пламену. Проверено сигурно.
Podelite komentar
Mirkoni
@slag na torti
Sad vec s preterujes. Probuši upaljać i upali ga i dal će da pukne ta BOMBAA!
Podelite komentar
Zozo
@slag na torti
Ako ćemo tako i sa benzinom i dizelom je bomba.
Podelite komentar
branko
@slag na torti
rezervoar debljine 3mm lima, a benzin koji je 100 puta zapaljiviji od gasa u plasticnom rezervoaru, sansa za zapaljenje je 200 puta veca kod benzinskih rezervoara, klasicno nepoznavanje materije....
Podelite komentar
Deki
Za plin samo neke izmene, do skoro boca mogla sastrane u karavanu a sada samo na sredini iza sedišta i onda karavan nesluži ničemu jer nemaš mesta da nešto prevezeš, kako su se tu pare uzimale za te izmene, to su milionski iznosi.
Podelite komentar
Goran
Zašto ne pišete o KPG (komprimovan prirodni gas, engleska oznaka CNG ili narodski rečeno metan)? Ovaj derivat moze da se koristi i u dizel i u benzinskim motorima. Koristi se u automobilima, kamionima i autobusima (u Beogradu i Novom Sadu vidjao sam autobuse koji idu na KPG, obicno imaju oznake zelene energije). Ne zagadjuje, jaci je od svih derivata, oko 130 oktana, jeftiniji je (cena benzina oko 150RSD a KPG oko 90RSD, vozila ga manje troše (ako volizlo trosi 10l benzina na 100km trošiće oko 4kg KPG na 100km), točilica/specijalni kompresor može da se zakači i direktno na gasovod. Jedina mana što boca mora da izdrži veliki pritisak, prirodni gas postaje tečan na 250 bara ali kompozitnim materijalima i to je rešeno. Boce su lake i izdržavaju do 5x veći pritisak. Što se sigurnosti tiče ako dodje do havarije i nesreće on je lakši od vazduha i odmah odlazi u atmosferu. Lično mislim da je KPG gorivo budućnosti a ne TNG (tečni naftni gas). TNG ima malu oktansku vrednost izmedju 75 i 80 oktana, vozila ga više troše, dobija se vadjenjem nafte, koriste ga samo automobili.
Podelite komentar
Gaga
@Goran
Lepo receno,ali nema za koga jer nesposobni nam vode drzavne resore a i to mora da odobri vrhovni komandant jer se razume u sve.
Podelite komentar
Dizlooo top top top
@Goran
Kome objasnjavati ovde? Dizlooo je najboljeee, vw top top nov nov nov !!! 😁 Metan je stvarno najbolja stvar, jos ako je fabricki, a pumpi u vecim mestima ima, vozis se za cenu kao na skuteru.
Podelite komentar
Sax
@Goran
Tng ima oko 100 oktana, dobija se najviše preradom zemnog gasa, tj. uklanjanjem iz njega, da bi zemni gas bio bezbedan za transport gasovodima.
Podelite komentar
branko
@Goran
cng Ameri izbacuju iz upotrebe jer su dosli do istrazivanja da je veci zagadjivac od bezina.... prvo ga izbacuju sa transportnih brodova, postepeno planiraju da ukinu cng
Podelite komentar
Mao
Nisam cuo da je iko kod nas kupio traktor ili kamion na gas tako da ovo sluzi samo za populizam i da bi se jos od naroda uzelo vise; ara kroz razne poreze
Podelite komentar
нс
@Mao
Добро кажеш ниси чуо!Има камиона нових на цнг и тнг.
Podelite komentar
Crni
Gde si Trivijane bio zadnjih godina nego si se setio kada si tehnicki ministar?
Podelite komentar
Mirko
Kolko ja znam Rusija nama isporucuje gas po 17 din i drzava Srbija je ponovo upozorena sto se trenutnih cena na nasem trzistu tice pa ce pre uslediti zavrtanje slavine nego sto ce do ovog nameta doci kako bi neko tu debelo prosperirao.
Podelite komentar
Goran
@Mirko
TNG nema veze sa prirodnim gasom koji nam isporucuje Rusija.
Podelite komentar
Sasa
Dok ljudi nisu ugradjivali plin bio je skoro ba dzaba a od kako sve vise ugrađenih TNG uredjaja cena porasla itekako..zato sada se zadnjih dve godine sve redje ugradjuje plin ..atesti,reatesti,popravke i dodje mu na isto kao da vozis na benzin i olus ne zauzima mesto u gepeku
Podelite komentar
ДР
@Sasa
Није тачно. Сад сваки озбиљни сервисер ти све заврши. Дотераш ауто,одради ти сервис,замени боцу ако је истекао рок трајања. Уради атест. Ти дођеш на готово и платиш. Седнеш у ауто и возиш.
Podelite komentar
Aca
Samo BICIKLA srbina spasava! POKRET SBSSS!!!!
Podelite komentar
Dusan
@Aca
I ona ce morati da se registruje, bice oporezovana i pllus akciza. Nije ovde nikakva borba sto se zagadjenja tice vec punjenje budzeta !
Podelite komentar
Mls
@Aca
Samo pedalaj ko ludi hrcak njegov točak
Podelite komentar
Ko to tamo peva...
Zašto bi se Méda odrekao meda... da spase košnicu.... nema šanse!!
Podelite komentar
Velimir
Ministar Trivan bsš uliva poverenje. Zbog toga se ja nadam da će sve to biti urađeno što pre tj 2050 g.
Podelite komentar
Ivan
Bolje dizite plate da ljudi kupuju novije automobile bice manja zagadjenost sigurno
Podelite komentar
Ivan
A disel nije opterecen nametima samo gas!
Podelite komentar
Gojko
@Ivan
... 'bo dizel!!
Podelite komentar