Da li Mek ima najboljeg admina na svetu? On koketira, zasmejava, ljuti se kad ga ne pitaju kako je
Ljudi više ne "padaju" toliko na reklame, posebno u doba društvenih mreža i mora informacija. Morate da imate "ono nešto", i zato je najpopularniji lanac restorana brze hrane pažljivo birao svog admina
Ako želite da zasenite klijente, morate iznova da budete kreativni, inovativni, duhoviti, inteligentni. Velike kompanije to dobro znaju i ne žive od "stare slave".
Iako je verovatno najmoćniji lanac brze hrane na svetu, Mekdonalds ništa ne prepušta slučaju. U sekundi proda masu hamburgera širom planete, a jednako su traženi i neki drugi proizvodi koje nudi, ali...
Američki gigant se posebno fokusira na svoj angažman na društvenim mrežama, pre svega na Tviteru, gde njegov admin svakodnevno zasmejava i animira ljude, a evo i kako.
Ako ste pomislili da nije važno ko vam vodi profil na društvenim mrežama, varate se. Ta vrsta marketinga nekad je čak presudna, u nastojanju da vaša kompanija raste i bude profitabilna. Danas je manje-više sve na mreži.
Mekdonalds na Tviteru ima 3,7 miliona pratilaca, a admin se nedavno našalio sa fanovima.
it’s always “when is the McRib coming back” and never “how are you doing person who runs the McDonald’s account”— McDonald's (@McDonalds) October 23, 2020
Bilo je i komentara vezanih za nedavno proslavljenu Noć veštica u SAD, a admin neretko "osluškuje" glas verne publike, koji može biti presudan za formiranje menija.
Kada je jedna korisnica ove mreže pitala: "Da li im se ne dopadaju kostimi?", admin je prokomentarisao: "To je tajna".
plz stop tagging us in your “Sexy Hamburglar” halloween costume pics— McDonald's (@McDonalds) October 29, 2020
Na primer, pohovana piletina u "jednom obliku morala je da ide", a admin je na Tviteru pitao ljubitelje Meka kojem obliku je "odzvonilo". Da li je to ball (loptica), bell (zvono), bone (kost) ili boot (čizma).
one has to go pic.twitter.com/eBvoWbjNnT— McDonald's (@McDonalds) October 21, 2020
Video: 4.0 FEST: Pravila igre na tržištu rada budućnosti
(Telegraf Biznis)
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.