Sanja prodala vikendicu na Fruškoj gori za 400000 €: Nekada se tražio voćnjak i vinograd, danas bazen i luksuz
Nakon što smo naišli na predivnu vikendicu na Fruškoj gori o kojoj smo već pisali, kontaktirali smo i vlasnike agencije preko koje se ove "skrivene oaze" prodaju, te su nam ljubazno otkrili kakvo je stanje na tržištu, ko najviše kupuje, ali i za koliko je prodata najskuplja vikendica u njihovom asortimanu.
Iako su diplomirani pravnici, Sanja i Vladimir Rafajlović otvorili su agenciju na Fruškoj gori, gde sada kao agenti prodaje i vlasnici brinu o tome da ova mala bajkovita mesta koja čuvaju brojne uspomene porodica koji su morali da ih stave na doboš, stignu u prave ruke, kako bi se tradicija nastavila, a to je da budu utočište od gužve, buke i brzog života.
- Vikendice su specificna kategorija nekretnina, to su objekti pravljeni sa emocijama, za gušt i zato je jako teško kada dođu na prodaju, a dođu na market iz razlicitih razloga - rekla nam je Sanja za Telegraf Biznis.
Kako je potom istakla, današnja potražnja je potpuno drugačija, te često dolazi do renoviranja vikendica koje su sagrađene u prošlom veku.
- Sada smo svedoci smene generacija u vikendicama zidanim 80-ih godina proslog veka i kupci takvih vikendica obično ih renoviraju od podova do plafona i prilagođavaju današnjem načinu života. Danas više nikome ne treba vinograd, voćnjak, svi hoce samo da uživaju, da imaju bazen, lep pogled, prelepo zelenilo i to je to. Fruška gora je idealna jer je između dve velika grada Novog Sada i Beograda - otkrila nam je Rafajlovićeva.
Što se tiče cena, kako kaže, ne opadaju, a u doba korone potražnja je bila veća.
- Iskreno cene ne opadaju, ali se smanjio entuzijazam kupaca koji je vladao u doba korone i neposredno posle. Tada su svi bili željni prirode, svog parčeta zelenila, ali vikendice treba i održavati. Nekada imamo osećaj da kupci toga nisu svesni - istakla je ona.
Mladi uglavnom pronalaze mir upravo u vikendicama.
- Što se tiče kupaca, svakako da su to mlađe generacije sada, ima puno kupaca iz IT sektora. To su ljudi kojima posao dozvoljava i dalje rad od kuće, pa gledaju da kupovinom vikendice spoje zdravo, lepo i korisno u smislu čistog vazduha, zdrave hrane i života bez stresa u prirodi - otkrila nam je Sanja.
Sanja prodala vikendicu za 400.000 evra
Zanimalo nas je i kojom "brzinom" se vikendice prodaju:
- Koliko se dugo vikendice prodaju zavisu od mnogo faktora (lokacija, položaja placa, cena...) i nema generalnog pravila, to je sve relativno teško za odgovoriti.
Najskuplja prodata vikendica imala je "paprenu" cenu.
- Vikendica koju smo mi imali kao najskuplju bila je 400.000 evra - istakla je ljubazno Sanja iz Real House.
Sanja nam je otkrila i šta je ono što se uglavnom traži kada su vikendice u pitanju, kao i da li ljudi kupuju da bi tu provodili slobodno vreme ili da bi živeli.
- Danas se traži pogled, lep ambijent i kvalitetan objekat. Što se tiče života u vikendici, to je relativno. Ako uslovi dozvoljavaju da se boravi tokom cele godine traže se i za zivot - istakla je za kraj Sanja.
(Telegraf Biznis)
Video: Srbija sutra dobija 30 novih kilometara autoputa od Koševa do Vrnjačke Banje
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
invazija
Naravno da se prioriteti menjaju, pre su ljudi kupovali zbog prirode i da bi imali svoje voćnjake i vinograde, a danas je prestiž ko će lepšu vilu napraviti tamo. Ali sigurno da ima i dalje i onih koji vole samo prirodu, baš ću pogledati ponudu be safe nekretnina.
Podelite komentar