Vreme čitanja: oko 2 min.
Sanja prodala vikendicu na Fruškoj gori za 400000 €: Nekada se tražio voćnjak i vinograd, danas bazen i luksuz
Vreme čitanja: oko 2 min.
"Sada smo svedoci smene generacija", rekla nam je Sanja
Nakon što smo naišli na predivnu vikendicu na Fruškoj gori o kojoj smo već pisali, kontaktirali smo i vlasnike agencije preko koje se ove "skrivene oaze" prodaju, te su nam ljubazno otkrili kakvo je stanje na tržištu, ko najviše kupuje, ali i za koliko je prodata najskuplja vikendica u njihovom asortimanu.
Iako su diplomirani pravnici, Sanja i Vladimir Rafajlović otvorili su agenciju na Fruškoj gori, gde sada kao agenti prodaje i vlasnici brinu o tome da ova mala bajkovita mesta koja čuvaju brojne uspomene porodica koji su morali da ih stave na doboš, stignu u prave ruke, kako bi se tradicija nastavila, a to je da budu utočište od gužve, buke i brzog života.
- Vikendice su specificna kategorija nekretnina, to su objekti pravljeni sa emocijama, za gušt i zato je jako teško kada dođu na prodaju, a dođu na market iz razlicitih razloga - rekla nam je Sanja za Telegraf Biznis.
Kako je potom istakla, današnja potražnja je potpuno drugačija, te često dolazi do renoviranja vikendica koje su sagrađene u prošlom veku.
- Sada smo svedoci smene generacija u vikendicama zidanim 80-ih godina proslog veka i kupci takvih vikendica obično ih renoviraju od podova do plafona i prilagođavaju današnjem načinu života. Danas više nikome ne treba vinograd, voćnjak, svi hoce samo da uživaju, da imaju bazen, lep pogled, prelepo zelenilo i to je to. Fruška gora je idealna jer je između dve velika grada Novog Sada i Beograda - otkrila nam je Rafajlovićeva.
Što se tiče cena, kako kaže, ne opadaju, a u doba korone potražnja je bila veća.
- Iskreno cene ne opadaju, ali se smanjio entuzijazam kupaca koji je vladao u doba korone i neposredno posle. Tada su svi bili željni prirode, svog parčeta zelenila, ali vikendice treba i održavati. Nekada imamo osećaj da kupci toga nisu svesni - istakla je ona.
Mladi uglavnom pronalaze mir upravo u vikendicama.
- Što se tiče kupaca, svakako da su to mlađe generacije sada, ima puno kupaca iz IT sektora. To su ljudi kojima posao dozvoljava i dalje rad od kuće, pa gledaju da kupovinom vikendice spoje zdravo, lepo i korisno u smislu čistog vazduha, zdrave hrane i života bez stresa u prirodi - otkrila nam je Sanja.
Sanja prodala vikendicu za 400.000 evra
Zanimalo nas je i kojom "brzinom" se vikendice prodaju:
- Koliko se dugo vikendice prodaju zavisu od mnogo faktora (lokacija, položaja placa, cena...) i nema generalnog pravila, to je sve relativno teško za odgovoriti.
Najskuplja prodata vikendica imala je "paprenu" cenu.
- Vikendica koju smo mi imali kao najskuplju bila je 400.000 evra - istakla je ljubazno Sanja iz Real House.
Sanja nam je otkrila i šta je ono što se uglavnom traži kada su vikendice u pitanju, kao i da li ljudi kupuju da bi tu provodili slobodno vreme ili da bi živeli.
- Danas se traži pogled, lep ambijent i kvalitetan objekat. Što se tiče života u vikendici, to je relativno. Ako uslovi dozvoljavaju da se boravi tokom cele godine traže se i za zivot - istakla je za kraj Sanja.
(Telegraf Biznis)
Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
invazija
Naravno da se prioriteti menjaju, pre su ljudi kupovali zbog prirode i da bi imali svoje voćnjake i vinograde, a danas je prestiž ko će lepšu vilu napraviti tamo. Ali sigurno da ima i dalje i onih koji vole samo prirodu, baš ću pogledati ponudu be safe nekretnina.
Podelite komentar